Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Er allidrett om en time for 5 åringen og jeg kjenner jeg har veldig lite lyst å dra med han.Har en baby i tillegg som virkelig krever sitt.Er full av hodepine osv...har sldri latt han ta fri,men idag vil jeg heller bli hjemme med de... Anonymous poster hash: 594f6...d03
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Er det veldig fy fy å holde han hjemme?(han vet ikke selv at det er idag) Anonymous poster hash: 594f6...d03
Gjest Antarctica Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Blitt hjemme. Det kommer nye muligheter. Eller ring en av de andre mødrene/fedrene som skal.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Føler meg litt slem for han elsker å dra dit... Anonymous poster hash: 594f6...d03
Gjest Antarctica Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Føler meg litt slem for han elsker å dra dit... Anonymous poster hash: 594f6...d03 Da må du velge, slem mot deg selv eller slem mot femåringen! 😉
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Hehe ja det var det........... Anonymous poster hash: 594f6...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå