Gå til innhold

Herregud som jeg gråter nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2.no/2016/01/07/nyheter/barnemishandling/drap/usa/7875321

Er det mulig, å på selveste julaften. Jeg får så vondt i meg da jeg har bar i samme alder, bli stilt mot veggen og drept fordi han hadde lyst å titte på skjermen mens storebror står å ser på. Nei å nei, jeg mister helt troen på menneskeheten. Sitter på jobb å tørker tårer :(

Anonymous poster hash: 3460d...68d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud , hva er galt med folk!

Håper han får det helt jævlig i fengsel 😡

Skrevet

:(

Anonymous poster hash: 56180...ad9

Skrevet

Fy faen💔Så mye grusomheter på VG i dag. I Oslo er en fire måneder gammel baby livstruende skadet sannsynligvis etter mishandling 💔

Anonymous poster hash: 1c10f...a26

Skrevet

Fy faen💔Så mye grusomheter på VG i dag. I Oslo er en fire måneder gammel baby livstruende skadet sannsynligvis etter mishandling 💔

Kan ikke fatte og begripe at det noen kan være så jævlige! Finnes ikke noe mer uskyldig enn en liten baby.

Har ei lita tuppe på 2 mnd og hjertet mitt rives i filler av å lese/høre om sånt.

Måtte de brenne i helvete , forbanna avskum😤

Skrevet

http://www.tv2.no/2016/01/07/nyheter/barnemishandling/drap/usa/7875321

Er det mulig, å på selveste julaften. Jeg får så vondt i meg da jeg har bar i samme alder, bli stilt mot veggen og drept fordi han hadde lyst å titte på skjermen mens storebror står å ser på. Nei å nei, jeg mister helt troen på menneskeheten. Sitter på jobb å tørker tårer :(

Anonymous poster hash: 3460d...68d

Jeg synes nesten det værste er at moren ikke er arrestert, hun er jo langt i fra uslyldig selv om det ikke var henne som utførte handlingen

Anonymous poster hash: b69a7...5f0

Skrevet

Er også en 5 uker gammel baby som er langt inn med alvorlige skader. Legene er usikker på om hun vil overleve. Moren sier hun kom borti Baby med albuen, men skadene kommer mest sannsynlig fra grov vold.

😢😢😢

Anonymous poster hash: 52867...3ac

Skrevet

Er også en 5 uker gammel baby som er langt inn med alvorlige skader. Legene er usikker på om hun vil overleve. Moren sier hun kom borti Baby med albuen, men skadene kommer mest sannsynlig fra grov vold.

😢😢😢

Hvor har du lest/hørt dette? 😥

Anonymous poster hash: 93004...a6e

Skrevet

😢😢😢

Hvor har du lest/hørt dette? 😥

Anonymous poster hash: 93004...a6e

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/baby-med-livstruende-skader-foreldre-siktet-for-familievold/a/23595955/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...