Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg lærer aldri etter jeg ble syk. For noen dager siden snødde det jo veldig og jeg var ute og måkte. Måket som en helt faktisk og var utrolig stolt og fornøyd. Tenkte på hvor godt det var for kroppen å røre på seg etc. Vel, hva skjer? Jo, selvsagt at jeg er helt utslitt i flere dager etterpå. Så trøtt, så trøtt, og vil bare sove. Med jevne mellomrom gjentar jeg den samme blemma. Så fornøyd med at jeg har litt energi - er ødelagt i lang tid etterpå. Sikkert mange som kjenner seg igjen i dette :-( Anonymous poster hash: 6cf88...7af
Miss Chocolate Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Ja, dessverre Jeg lærer aldri. Hver gang jeg har litt energi bruker jeg det opp og blir sengeliggende i mange dager med "influensa", hodepine, tåkehjerne, kvalme og totalt tappet for krefter..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Jeg er allergisk, og i høst så ble allergien skikkelig ille, og plutselig reagerte jeg på alt. Følte det eneste jeg kunne spise var kyllingfilet og ris, men ikke for mye ris. Så har det gradvis blitt litt bedre, jeg har slappet av mer, og spist litt mer, uten å reagere. Så de siste dagene har jeg spist en god del av noe jeg virkelig har savnet, og ligger nå rett ut, skikkelig dårlig. Og det verste av alt, var at jeg regnet med at jeg kom til å reagere på de mengdene. Anonymous poster hash: e5691...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå