Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 3. dagen med feber og ikke spist så og si. Digre mandler og veldig slapp. Ligger hele dagene. Ringte legen og vi kunne få komme den 25.! Hun har klagt seg for mandlene de siste ukene, men fikk ikke komme til. Håpløst. Anonymous poster hash: cdf97...a2e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Samme her, jenta på 5 har hatt en hoven kjertel i halsen i over en mnd men først denne uka fikk ho feber. Var innom legen som konstaterte halsbetennelse, men det måtte bare gå over av seg selv, er visst ikke vanlig å gi medisin for sånt til barn. Anonymous poster hash: a1118...718
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Ja, håper hun blir bedre. Bare det ikke er bakterier og kun virus går det jo over av seg selv. Får se til imorgen. Typisk at jeg jobber natt resten av uka. Anonymous poster hash: cdf97...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå