Gå til innhold

5-åringen er syk


Anbefalte innlegg

Skrevet

3. dagen med feber og ikke spist så og si. Digre mandler og veldig slapp. Ligger hele dagene. Ringte legen og vi kunne få komme den 25.! Hun har klagt seg for mandlene de siste ukene, men fikk ikke komme til. Håpløst.

 

Anonymous poster hash: cdf97...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, jenta på 5 har hatt en hoven kjertel i halsen i over en mnd men først denne uka fikk ho feber. Var innom legen som konstaterte halsbetennelse, men det måtte bare gå over av seg selv, er visst ikke vanlig å gi medisin for sånt til barn.

 

Anonymous poster hash: a1118...718

Skrevet

Ja, håper hun blir bedre. Bare det ikke er bakterier og kun virus går det jo over av seg selv. Får se til imorgen. Typisk at jeg jobber natt resten av uka.

 

Anonymous poster hash: cdf97...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...