Gå til innhold

Blir betatt av de som flørter med meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg var 16 har jeg spilt på utseende.Jeg var helt _normal_utseendemessig til jeg ble 16.Plutselig ble jeg interessert i sminke, klær og gutter, og å holde kroppen perfekt i form.Har alltid hatt gutter/menn etter meg, og elsket oppmerksomheten!Nå har jeg slått meg til ro med samboer og har fått barn,hus og alt som hører til, men fremdeles blir jeg betatt av noen som gir meg oppmerksomhet.Jeg er sikkert gal😂Men jeg elsker at noen enn bare samboer har lyst på meg!(sikkert stygt sagt, men....)det er neppe bare meg?

Anonymous poster hash: f6f56...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også "utfordringer" med å ikke bli betatt av dem som flørter/er betatt av meg. Har faktisk en som jeg vurderer å treffe i skjul for vi er "ment to be" fysisk... Han begjærer meg og jeg han...

Og her sitter jeg med 3 barn, mann, hund, katt, stasjonsvogn og kunne trengt litt spenning i livet 😉

Blir lett betatt... Klart å holde meg i skinnet enn så lenge.

Anonymous poster hash: 4590d...ec0

Skrevet

Ikke bare bare å holde seg nei!Men jeg har lært fra tidligere!Men jeg elsker virkelig å få de "tent", se tydelig og høre at de er interessert...huff...fæl person

Skrevet

Jeg har det også sånn, og har blitt nødt til å holde meg unna fest og byturer pga. dette. Blir ikke betatt, men liker å se at noen vil ha meg. Er redd for å gi etter en gang når jeg har drukket, at det skal bli for fristende. Ikke nødvendigvis å ha sex, men om så bare sove inntil en annen.

Anonymous poster hash: f2c8c...9cb

Skrevet

Jeg hadde det sånn før. Hadde et veldig bra utseende, men var alt for opphengt i det og i oppmerksomhet fra andre. Heldigvis ble jeg voksen, for jeg ser jo nå hvor slitsomt og tåpelig det var.

Anonymous poster hash: a2607...149
Skrevet

Jeg har også "utfordringer" med å ikke bli betatt av dem som flørter/er betatt av meg. Har faktisk en som jeg vurderer å treffe i skjul for vi er "ment to be" fysisk... Han begjærer meg og jeg han...

Og her sitter jeg med 3 barn, mann, hund, katt, stasjonsvogn og kunne trengt litt spenning i livet 😉

Akkurat som meg... bortsett fra at jeg har hatt elsker. Han er den heiteste og mest sosialt intelligente mannen i mils omkrets, og når han tente på meg med alle plugger hadde jeg ikke sjangs til å avstå. Vet det er feil, men jeg er nok avhengig av å få oppmerksomhet og spenning.. gamle vaner er vonde å vende.

Prøver å snskke fornuft til meg selv hver dag, men ender alltid opp med; man lever bare én gang...

Anonymous poster hash: 83a6f...02b

Skrevet

Og her sitter jeg med 3 barn, mann, hund, katt, stasjonsvogn og kunne trengt litt spenning i livet

Akkurat som meg... bortsett fra at jeg har hatt elsker. Han er den heiteste og mest sosialt intelligente mannen i mils omkrets, og når han tente på meg med alle plugger hadde jeg ikke sjangs til å avstå. Vet det er feil, men jeg er nok avhengig av å få oppmerksomhet og spenning.. gamle vaner er vonde å vende.

Prøver å snskke fornuft til meg selv hver dag, men ender alltid opp med; man lever bare én gang...

Hvorfor satser du ikke heller på elskeren om han er så attraktiv og spennende?

Nei vent, dere er begge opptatt på hver deres kant :legrine:

Skrevet

Hvis andres blikk og andres beundring får veldig stor vekt og påvirker dine følelser, er det vel et symptom på at selvbildet i utgangspunktet er litt negativt.

Hvis man har et positivt selvbilde blir tankegangen mer "hva skulle det nå ha å si hva DU mener?"

Anonymous poster hash: 069dc...06f

Skrevet

Jeg blir veldig smigret og det handler nok om et selvbilde som ikke har det beste fundamentet fra oppveksten. Det kan lede til fantasier og om mannen er riktig type (som forstår at jeg ikke vil være utro) flørting fra min side. Mannen min kjenner meg godt og blir sjelden sjalu, han vet at jeg er for konsekvensorientert til å være utro. Også elsker jeg jo mannen, går ikke over streken fordi han er den viktigste for meg.

Anonymous poster hash: f741d...4c9
Skrevet

Jeg har alltid vært kritisk til utseende.Har fikset puppene og finner alltids nye ting jeg vil fikse litt på.Jeg er perfeksjonist som bare pokker!Har vokst opp med en mor som var pent kledd(og enda er..)og en far som mente at joggebukser ikke hadde noe på kvinnfolk og gjøre(og heller ikke dongeribukser)....så jeg har alltid kledd meg pent og vært velstelt.Alt jeg gjør må også være perfekt!Plagsomt mhm!

Skrevet

Nei, jeg er STIKK motsatt av deg!

Hater det, og blir provosert av det..

Skrevet

Provosert?

Skrevet

Oi! Dette var akkurat som å lese om meg selv! Jeg har selv opplevd å bli helt blendet etter å ha fått ekstra oppmerksomhet på fest. Har snakket med en som gav meg komplimenter på fest. Ingenting upassende kun tull og fjas. Men jeg fantaserer mer og mer om denne mannen. Gir han egenskaper som han mest sannsynlig ikke har, drømmer om han, tenker på han store deler av dagen. Men verst av alt har jeg begynt å betvile om jeg har følelser for samboer. Og alt dette tror jeg kan skyldes at jeg har lavt selvbilde og er avhengig av bekreftelse. Skulle aldri trodd jeg var 33 med 2 barn og 15 år sammen med samboer 😯

Anonymous poster hash: 78a4f...cb1

Skrevet

I tillegg kan jeg si at jeg i utgangspunktet ikke føler meg spesiell pen (sminker meg mye og synes ikke jeg er direkte stygg, heller mer normal). Men når jeg da får så mange komplimenter fra flere hold om at jeg er uoppnåelig blir jeg helt satt ut, samtidig som jeg vil bare ha mer. Begynt å lure på om jeg er blitt narsisist 😨

Skrevet

Tror jeg også er narsisist gitt😅Uff...jeg elsker det!Tror jeg kan forføre hvem som helst.

Skrevet

Dette hørtes forferdelig slitsomt ut. Selv har jeg også dårlig selvtillit og ønsker selvfølgelig at folk skal like meg og synes jeg er pen. Men om noen flørter med meg blir jeg svært ukomfortabel dersom jeg er i et forhold. Blir redd de skal tro jeg er interessert, og føler jeg krenker mannen min da.

Anonymous poster hash: 8f05e...d96

Skrevet

Tror jeg også er narsisist gitt😅Uff...jeg elsker det!Tror jeg kan forføre hvem som helst.

Innbiller meg tilogmed at menn ser to ganger på meg på butikken o.l. sykt flaut, hadde ALDRI innrømmet at jeg er så opptatt av bekreftelse irl😝

Skrevet

Og her sitter jeg med 3 barn, mann, hund, katt, stasjonsvogn og kunne trengt litt spenning i livet

Det vitner ikke akkurat om sosial intelligens å være utro med en gift kvinne. Da bryter man faktisk to sosiale konvensjoner, så den påstanden er ikke akkurat sann...

Skrevet

Å være luremus er ikke akkurat noe å trakte etter. Og nei, jeg er verken misunnelig eller noe sånt, men du skriver at du liker å tenne og "tease" menn som flørter med deg, men som du ikke ønsker å gå videre med. Høres ut som du er 16 år... Utrolig barnslig, og de fleste blir irritert og oppfatter vedkommende som dum: "se hvor deilig jeg er, har du lyst på meg? Sorry, jeg er gift gitt..."

Anonymous poster hash: 1f43f...1ab
Skrevet

Sliter med det samme som deg HI. Det verste med å bli voksen/middelaldrende og gift, er å holde seg til 1 mann kanskje resten av livet... Jeg burde tenkt på det før, men jeg er jo glad i mannen min. Det er mange andre jeg kunne tenkt meg...Men er jo "stuck" slik som deg. For menn er det jo helt vanlig å drømme om og ha lyst på andre kvinner hele livet! Jeg anerkjenner at jeg føler det slik, masse fristelser og kjekke flørtende menn....Så jeg forstår deg veldig godt!!! Jeg kan også begynne å dagdrømme.Når jeg var ung og singel fikk jeg masse oppmerksomhet, og har nok blitt hekta på det...

Anonymous poster hash: fa170...eda
Skrevet

Hvorfor satser du ikke heller på elskeren om han er så attraktiv og spennende?

Nei vent, dere er begge opptatt på hver deres kant :legrine:

Neida, jeg er opptatt, han er singel og vil ha meg. Er i limbo... har jo barn 😞

Skrevet

Det er vel helt normalt å bli smigret når man får flotte komplimenter :-) Men det er et stykke fra å bli smigret til å "bite på kroken" eller bli betatt.

Anonymous poster hash: 18ed5...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...