Gå til innhold

Astmamedisin fra 2014


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er til utredning for astma og har en uåpnet astmamedisin fra mannen fra slutten av 2014.Ville dere ha testet den?Sett om man ble åpen, eller er den for gammel?

 

Anonymous poster hash: b6b7d...b5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikkert dere skal ha samme medisin, så mitt råd er alltid å la andre sine medisiner ligge, og vente til man får eget.

jeg og min datter har astma, men vi bruker forskjellig medisiner, kune aldri funnet på og brukt hennes eller la henne bruke min.



Anonymous poster hash: 94a75...be5
Skrevet

Hva heter astmamedisinen? Selv om den er gått ut på dato er det fortsatt virkestoffer i den,men muligens litt mindre enn en ny.

 

 

Anonymous poster hash: 3f56f...6df

Skrevet

Det er ventoline og flutide....

 

Anonymous poster hash: b6b7d...b5d

Skrevet

Ventoline er en hurtigvirkende astmamedisin. bruker den selv. Du kan jo prøve om du føler deg veldig tett? Du kan jo oppleve bivirkninger som skjelving spes på hender og hjertebank. Men du vil nokk merke forskjell om det skulle være astma.

 

Anonymous poster hash: 3f56f...6df

Skrevet

Hvorfor skal du teste? Om du er til utredning så erdet ikke smart å ta andre medisiner enn legen gir..

 

Anonymous poster hash: 171aa...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...