Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg klarer bare ikke å like det. Spesielt på norsk synes jeg det blir taltenløst. Anonymous poster hash: ef0f6...991
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Ja, og på norsk synes jeg det er en enda større prestasjon! "Bombefly" av Gatas Parlament for eksempel, er utrolig treffende (og dessverre fortsatt aktuell), med en fet beat. Anonymous poster hash: 20e76...dc4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Ja! Både på norsk og engelsk. Anonymous poster hash: 5c0e1...f12
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Ja. Men stort sett kun på engelsk. Norske rappere er sjelden noe jeg hører på, før i tiden var vel Klovner i kamp og Gatas parlament hederlige unntak. Det hender jeg liker enkelte låter av Karpe diem, men der stopper det. Anonymous poster hash: 3f507...4ee
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Nei, det er bare tragisk. Særlig på norsk. Karpe diems siste f.eks. - bare møl. Anonymous poster hash: d8cad...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå