Gå til innhold

Liker dere rap-musikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å like det.

Spesielt på norsk synes jeg det blir taltenløst.

 

 

Anonymous poster hash: ef0f6...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og på norsk synes jeg det er en enda større prestasjon! "Bombefly" av Gatas Parlament for eksempel, er utrolig treffende (og dessverre fortsatt aktuell), med en fet beat.

 

Anonymous poster hash: 20e76...dc4

Skrevet

Ja! Både på norsk og engelsk.

 

Anonymous poster hash: 5c0e1...f12

Skrevet

Hater det!!

Skrevet

Ja. Men stort sett kun på engelsk. Norske rappere er sjelden noe jeg hører på, før i tiden var vel Klovner i kamp og Gatas parlament hederlige unntak. Det hender jeg liker enkelte låter av Karpe diem, men der stopper det. :)

 

Anonymous poster hash: 3f507...4ee

Skrevet

Nei, det er bare tragisk. Særlig på norsk. Karpe diems siste f.eks. - bare møl.



Anonymous poster hash: d8cad...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...