Gå til innhold

3 åringen min tegner bedre enn 6 åringen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jenter begge to, ingen diagnose eller noe sånn, men hun har bare ikke vært interessert slik som 3 åringen er. De tegner vel egentlig likt nå. Litt bekymret for den eldste

Anonymous poster hash: 3da89...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor det?

Barn som voksne er flink på forskjellige ting. Min mann er kunstner. Yngste maler fantastiske malerier, virkelig flink (5 år) eldste nøyer seg med å tegne strekmennesker. Eldste er 8 år. Yngste har helt klart arvet fars talent for å tegne og male.

Anonymous poster hash: 558ff...472

Skrevet

Har det samme her,  men de er gutter. Ingen er bekymret her, eldste er rett å slett ikke interresert  i å tegne. Han gidder ikke. Han er mer glad i å fargelegge, pussle eller skrive bokstaver. Minste elsker å tegne, og har tegnet mye mer enn storebror, derfor er han flinkere. Storebror tegner sjeldent, og derfor er ikke han så god.

Alle kan ikke være like flinke i alt, og ikke alle kan like det samme. Uten at det trenger å være noen diagnose bak.

Anonymous poster hash: 3c62a...308
Skrevet

Det er en utmerket trening å lære seg at alle er gode på sine områder. Slikt må man bare tåle. Min 8,5 åring som er en skikkelig lesehest leser bedre enn storebroren sin på 13 år nå (13-åringen har dysleksi og er heller ikke interessert i bøker), mens 6-åringen min tegner bedre enn 8-åringen, og 11-åringen er bedre enn meg i matte (ikke at det skal så mye til :P ). Vi er ulike med ulike interesseområder og ulike talenter, og det må også barna lære seg.

Anonymous poster hash: 92d01...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...