Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Var hos legen akkurat og er 13+4 uker på vei. Der tok de blodprøver og urinprøver. De sa jeg hadde forhøyet leukocytter i urinen, tror hun sa 3 luer 3+ som var veldig høyt.. Aner ikke hvor lenge jeg har hatt det. Leser på nettet at ubehandlet uvi kan forårsake fosterskader eller for tidlig fødsel.. Kan barnet ha blitt skadet allerede? Hilsen Bekymret. Anonymous poster hash: 4ce32...2df
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 "Luer" skulle være "eller" Hilsen ts Anonymous poster hash: 4ce32...2df
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Om du har uvi og er gravid må du få behandling med en gang. Som du har funnet ut selv er det ikke bra for baby, men det er heldigvis sjelden det skjer noe. Men jeg ville uansett fått behandling med en gang, for jeg ville ikke ha risikert noe, samt det kan være svært smertefullt. Anonymous poster hash: 4109c...8f1
anonomous Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Jeg har hatt kronisk uvi i begge mine svangerskap, ikke fødte jeg fortidlig og begge er friske. Tipper det har gått heeelt fint men bra du får behandling
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Det kan gå over til nyrebekkenbetennelse Det er veldig alvorlig hvis du ikke får behandling hvis du trenger det. Masse lykke til Anonymous poster hash: 0baf6...ea8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Har ikke fått noen behandling enda, de tok ikke prøver før idag. . Hva hvis jeg har hatt det lenge, hva hvis ungen hatt blitt skada? Nå blir jeg bekymret her.. og det blir jo en stund før jeg får evt behandling da de skal sende det inn til dyrking og sånn først.. ugg Anonymous poster hash: 4ce32...2df
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Mamma fikk nyrebekkenbetennelse under svangerskap, hun kjente ikke symptomer på uvi. Dette har jeg hørt er ganske vanlig når man går gravid, at man ikke kjenner symptomer. Det gikk helt fint med både foster og mamma! Hvis du er veldig bekymret kan du ta en tlf til JM slik hun kan få fortgang i saken og evt berolige deg. Anonymous poster hash: 333c4...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå