Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Noen som har den? Er den betydelig mye bedre enn 6s? Jeg kan få den til bursdagen, men har en 3 år gammel telefon (iPhone 5) fra før som jeg synes fungerer fint - samtidig er det vel ikke så lenge før den får veldig dårlig batteri. Må lade den ofte nå. Erfaringer med 6s? Anonymous poster hash: d2545...ef8
Solfaktor Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Hørte stadig vekk at Samsung er bedre, så jeg kjøpte det før jul. Er mye billigere 😄
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Ville aldri gått fra iphone til android. Jeg bruker Samsung på jobb, og det er masse trøbbel med nett, en evig strøm av "updates", og tungvint oppsett. Veldig glad i min egen iphone!!! Jeg har bare 5s selv. Mannen har 6s, og synes forbedringen er stor😊 Anonymous poster hash: d00c5...b0d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 6s skal være bra, får den på døra i ettermiddag😍 Har 5s fra før, og skal aldri tilbake til samsung 😏 Anonymous poster hash: 6e3be...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå