Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Har lest litt på nettet og det står det at kynnere er helt ufarlig, dette vet jeg også da jeg har ett annet svangerskap bak meg fra før av. Men, dette med kynnere så tidlig er nytt for meg. Nevnte det for jordmor og hun ble veldig opptatt av når jeg fikk det og om det var noen sammenheng. Virket som hun tok det litt mer alvorlig enn det jeg har gjort (mtp at jeg har lest det er normalt). De siste dagene har de vært litt vonde. Kommer hele dagen men gjerne på kvelden. Bør jeg bekymre meg? Noen andre med erfaringer? Anonymous poster hash: b6ac8...9a4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Hadde ganske sterke kynnere fra uke 17. Ble verre da jeg stresset og fikk derfor svangerskapspenger. Søsteren min hadde også kynnere fra uke 17. Stresser du mye? 😄 Anonymous poster hash: 6e0a6...0c0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Takk for svar! Jeg trodde ikke jeg stressa mye men har hatt en veldig stressende tid. Men føler meg egentlig ganske pigg, ikke sånn stress sliten. Hi Anonymous poster hash: b6ac8...9a4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Jeg hadde mye mer og kraftigere kynnere som også kom mye tidligere, NPR jeg gikk gravid med andremann. Var helt normalt, men ble forverret av stress og mye aktivitet. Anonymous poster hash: 7920b...9fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Jeg husker at kynnerne ble verre på kvelden og spesielt hvis jeg hadde vært i noen form for aktiviteter. Ble rådet av jm til å ligge mest mulig da de tydlig ble utløst av aktivitet ( altså ikke bare stress) jobbet i hjemmesykepleien og der er det mye tøying,bøying og gåing. Håper det går seg til for din del! Hadde sterke kynnere helt frem til uke 40. Anonymous poster hash: 6e0a6...0c0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Tusen takk for svar. Jeg er jo aktiv, både på jobb og hjemme. Prøver å trene litt lett også, så kanskje det kan være en grunn. Har jo tenkt at det å være aktiv så lenge som mulig har vært positivt jeg da. Takk igjen for svar Anonymous poster hash: b6ac8...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå