Gå til innhold

Kan babyen sove på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er våken og sitter ved siden av og følger med innimellom? På dagtid, dupp.. må de alltid sove på rygg eller gjelder det bare om natten/hvis man ikke er tilstede?

Anonymous poster hash: 8de9b...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei unngå at babyen sover på magen!

Anonymous poster hash: 76154...a87

Skrevet

Nei! Hjelper ikke om du sitter og følger med, alt for stor risiko!

Anonymous poster hash: 9a84c...4e7
Skrevet

Klart den kan det når du passer på. Min på 2 mnd Gjør det på dagtid.

Anonymous poster hash: c9091...5ca

Skrevet

Hva er risikoen?

Skrevet

krybbedød

Anonymous poster hash: 87bac...c06
Skrevet

Men risikoen for krybbedød oppstår kun når babyen ikke får puste. F.eks hvis den får dyna over hodet.

Skrevet

Det er vel hvis den f.eks ligger med ansiktet ned i madrassen, er jo ikke å ligge på magen i seg selv som fører til krybbedød.

Skrevet

Om dagen når du følger med kan den helt fint ligge litt på magen. Det er til og med anbefalt å variere liggestilling litt bl.a for å unngå flatt bakhode.

Skrevet

Ja, men hvorfor i alle dager skal du venne ham til det? Det er potensielt livsfarlig når du ikke sitter og nistirrer. Skal du snu babyen hvis du må på do eller lage middag?

Skrevet

Ja, men hvorfor i alle dager skal du venne ham til det? Det er potensielt livsfarlig når du ikke sitter og nistirrer. Skal du snu babyen hvis du må på do eller lage middag?

Jeg er ikke dummere enn at jeg har en samboer som kan lage middag. Det er ikke min oppgave å gjøre ALT!

Skrevet

Mine sov på magen eller siden på dagtid. Og da sov de UTROLIG mye bedre enn på ryggen om natten.

Anonymous poster hash: b53ab...b0b
Skrevet

Min sov ofte på magen, men kun på brystet vårt!

Ville ikke gjort det til en vane for babyen å sove på magen.

Min sov alltid på ryggen i vugge, vogn og seng.

Anonymous poster hash: 1581d...aa7

Skrevet

Jeg er ikke dummere enn at jeg har en samboer som kan lage middag. Det er ikke min oppgave å gjøre ALT!

Poenget var at det er tull å venne babyen til det, for det kommer garantert øyeblikk der du ikke kan stirre på ham i ett sett. Og da må du snu ham, så våkner han kanskje.

Skrevet

Min sover ihvertfall på magen på sofaen, sover mye bedre da enn på ryggen. Gjør som du vil, ikke hørt på de sure kvinnfolka her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...