Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Skjønner meg ikke på dette. Akkurat nå står varmepumpa på 26 grader. Andre som kommer hit klager bestandig på temperaturen.. i går kveld sprengfyrte vi i ovnen, men jeg måtte hente meg en ullgenser da jeg var så kald. Jeg fikk ei vinterjakke av ei venninde for en tid tilbake som hun ikke kunne bruke da den ble for varm(dunjakke) jeg er nødt til å ha ullgenser under, ellers fryser jeg. Nå sitter jeg her i ull-longs, ullsokker og ullgenser, men alikevel er jeg kald😣 hva i alle dager er dette?? Har jo vært slik en stund, men det blir bare værre og værre.. Anonymous poster hash: cfbc9...cb5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 MS? Anonymous poster hash: 2501e...c15
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Jeg fryser alltid når jeg slanker meg. Slanker du deg? Anonymous poster hash: 8c354...c73
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Varmepumpa klarer nok ikke å få opp temperaturen til 26 gr nå som det er så kaldt😊 Har du termometer inne? Anonymous poster hash: 6f0c6...038
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Jeg fryser alltid når jeg slanker meg. Slanker du deg? Anonymous poster hash: 8c354...c73 Ja, jeg gjør det.. men igjen, jeg har ikke gått ned så mye at jeg skal fryse SÅ mye.. ståpels på armene flere ganger i minuttet😬 Nei, ikke ms som jeg vet om. Hi Anonymous poster hash: cfbc9...cb5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Jeg fryser alltid når jeg slanker meg. Slanker du deg? Anonymous poster hash: 8c354...c73 Ja, jeg gjør det.. men igjen, jeg har ikke gått ned så mye at jeg skal fryse SÅ mye.. ståpels på armene flere ganger i minuttet Nei, ikke ms som jeg vet om. Hi Anonymous poster hash: cfbc9...cb5 Om du slanker deg, lever du på energiunderskudd,- nettopp for og forbruke mer enn du tar inn. Da vil man lett fryse fordi kroppen prøver så godt den kan og spare energi der den kan,- den VIL ikke gå ned i vekt! Og å holde på temperaturene i ekstremitetene og huden er da noe av det første den bortprioriterer. Muskler er den beste isolasjonen og holder best på varmen, fett holder på varmen til vist punkt, men samtidig så presser det fort på blodårene og disse er dårligere i fettvev enn muskler slik at områder med mye fett vil fortere bli kalde en "magre" områder på kroppen. For eksempel pupper, rumpe og lår blir fort kalde ute på en vinterdag......(i alle fall vi som har litt ekstra der.....Magen min er også ofte kald..Den er ikke flat,- for og si det sånn) Det kan jo tyde på at du i tillegg til og ha litt ekstra fett som isolerer dårlig også er i ferd med og miste muskler... Spiser man for lite,- vil man tære på disse også, selv om man har fett i igjen. I tillegg til at "for lite mat" også fører til mindre aktivitet og "muskelsvinn" av den grunn............ Anonymous poster hash: c0638...4b2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Varmepumpa klarer nok ikke å få opp temperaturen til 26 gr nå som det er så kaldt😊 Har du termometer inne? Anonymous poster hash: 6f0c6...038 Har et som står i vinduet. Stoler ikke helt på det da.. viser 19.5. Saken er jo at alle andre klager over at det er varmt inne hos oss. Til og med mannen måtte brette opp buksa i går når det var på det varmeste, mens jeg måtte hente ullgenseren.. om natta bruker jeg varmeteppe, to dyner, varmer meg på mannen samtidig som at jeg har på meg langarmet genser, stilongs og sokker! Han derrimot ligger med kun en dyne og i bare boxeren.. kan ikke skjønne annet emn at termostaten min er helt ute å kjører😣 Hi Anonymous poster hash: cfbc9...cb5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Overgangsalder? Anonymous poster hash: e3d25...627
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #9 Skrevet 14. januar 2016 Overgangsalder? Anonymous poster hash: e3d25...627 Jeg er 27, men takk for forslaget😉😊 Hi Anonymous poster hash: cfbc9...cb5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #10 Skrevet 14. januar 2016 Stoffskifteproblemer? Anonymous poster hash: 14cfc...ad4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #11 Skrevet 14. januar 2016 Stoffskifteproblemer? Anonymous poster hash: 14cfc...ad4 Aner ikke. Har ikke hatt det problemet før:-) Hi Anonymous poster hash: cfbc9...cb5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #12 Skrevet 14. januar 2016 Jeg fryser også hele tiden, med mindre jeg er i aktivitet. Slanker meg ikke. Jeg er konstant kald på hender og føtter. Jeg tror bare jeg er lagd slik. Skjønner ikke annet. Virker som det blir verre med alderen... Anonymous poster hash: 9cf56...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå