Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Når tenker du jeg bør planlegge ny graviditet? Nå - barnet blir født på slutten av året. Ulemper / fordeler? I sommer - barnet blir født på våren 2017. Fordeler / ulemper? Jeg har fast jobb, mannen blir arbledig men får gode dagpenger. Jenta vår blir 4 år i oktober. Anonymous poster hash: 4c485...824
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Jo før jo heller! For oss tok det et år å lage minstemann, så jeg er jo litt innhabil der... Men min "drøm" hadde vært å få barn i feb/mars, så har jeg kommet meg til hektene og er klar for trilleturer vår og sommer. Nå ble det april, mai og juni-babyer på oss da, passer veldig fint det også. Da er de ikke helt baby når de begynner i bhg i august, men vi slipper mange mnd med ulønnet permisjon. Anonymous poster hash: 0a403...cb9
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Vi har alltid startet prøvingen i april Det har resultert i et januarbarn, et februarbarn og to maibarn. Jeg ønsket å ha bar født første halvdel av året. Anonymous poster hash: f37ee...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå