Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Storebror har legetime. Kan jeg ta med baby? Har ingen som kan passe. Får ikke varmet opp bilen heller. Burde vi utsette legetime (ikke noe alvorlig) eller er det greit med korte turer ut og inn av bilen? Blir så usikker etter alle skriverier om det, ikke pleier det være så kaldt her heller. Så beklager om jeg høres hysterisk ut 😊 Anonymous poster hash: 660e5...83b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Du kan fint ta med babyen. Det er mange steder det er langt kaldere enn det og man kan ikke mure seg inne hele vinteren. Her har vi hatt rundt -25 ned til -30 i 14 dager. Går helt fint. Folk er ute, babyer tas med, ungene leker ute i barnehagen og i friminuttene. Anonymous poster hash: 0db9d...c84
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Du kan fint ta med babyen. Det er mange steder det er langt kaldere enn det og man kan ikke mure seg inne hele vinteren. Her har vi hatt rundt -25 ned til -30 i 14 dager. Går helt fint. Folk er ute, babyer tas med, ungene leker ute i barnehagen og i friminuttene. Anonymous poster hash: 0db9d...c84 Det er jo ikke sånn at barna akutt dør av å være ute i 25 minus, men lungene er sårbare og de kan få astma mm. Kan. Dette har erfarne leger gått ut og sagt, så det er ikke hysteri. Spedbarn kan faktisk bli alvorlig syke. Kan. Hi: kan du sette bilen på tomgang eller bor du i blokk? Legg et pledd over bilstolen (om du har sånn du tar ut, som du har inn og ut av bilen. Inni bilen er det jo lunere og blir fort varmere enn 20-. Det er jo nesten ikke så de rekker trekke pusten på vei inn og ut av En bil. De er jo dessuten mer robuste når de er 6 måneder enn nyfødte. Anonymous poster hash: 9ee6f...644
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Takk for svarene. Er virkelig bhg. barna under 3 år ute ved -25? 😮 Ja bor i blokk. Ja tenkte jeg kunne ta et ullpledd over bilstolen når vi går til og fra bilen. Det hjelper vel litt. Takk 😊 Anonymous poster hash: 660e5...83b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Takk for svarene. Er virkelig bhg. barna under 3 år ute ved -25? Ja bor i blokk. Ja tenkte jeg kunne ta et ullpledd over bilstolen når vi går til og fra bilen. Det hjelper vel litt. Takk Anonymous poster hash: 660e5...83b Tror det er nedre med fleecepledd, det puster dårligere så vil være lunere, Anonymous poster hash: ab40e...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Storebror har legetime. Kan jeg ta med baby? Har ingen som kan passe. Får ikke varmet opp bilen heller. Burde vi utsette legetime (ikke noe alvorlig) eller er det greit med korte turer ut og inn av bilen? Blir så usikker etter alle skriverier om det, ikke pleier det være så kaldt her heller. Så beklager om jeg høres hysterisk ut Anonymous poster hash: 660e5...83b Må du virkelig beklage deg? For "damene" her inne?... Anonymous poster hash: ab40e...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Nei det må jeg nok ikke. Men nå skrev jeg det da. Alt som må kommenteres altså 😩 Takk for svar forresten. Anonymous poster hash: 660e5...83b
TinaK 1990 Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Dra til lege. Dere skal vel ikke oppholde dere nevneverdig ute?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #9 Skrevet 14. januar 2016 Da min var nyfødt skulle vi inn på sykehuset og ta den obligatoriske blodprøven det var -25. Spurte på sykehuset og da sa det gikk helt fint. Viktigste var at barnet ikke frøs. Om det oppholdt seg ute i 5 minutter var ikke det farlig. Det er trilleturer og lengre opphold ute man skal unngå. Anonymous poster hash: 946ba...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå