Gå til innhold

-19 ute, baby 6 mnd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror har legetime.

 

Kan jeg ta med baby? Har ingen som kan passe. Får ikke varmet opp bilen heller.

 

Burde vi utsette legetime (ikke noe alvorlig) eller er det greit med korte turer ut og inn av bilen?

 

Blir så usikker etter alle skriverier om det, ikke pleier det være så kaldt her heller. Så beklager om jeg høres hysterisk ut 😊

 

Anonymous poster hash: 660e5...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint ta med babyen. Det er mange steder det er langt kaldere enn det og man kan ikke mure seg inne hele vinteren. Her har vi hatt rundt -25 ned til -30 i 14 dager. Går helt fint. Folk er ute, babyer tas med, ungene leker ute i barnehagen og i friminuttene.



Anonymous poster hash: 0db9d...c84
Skrevet

 

Du kan fint ta med babyen. Det er mange steder det er langt kaldere enn det og man kan ikke mure seg inne hele vinteren. Her har vi hatt rundt -25 ned til -30 i 14 dager. Går helt fint. Folk er ute, babyer tas med, ungene leker ute i barnehagen og i friminuttene.

 

Anonymous poster hash: 0db9d...c84

Det er jo ikke sånn at barna akutt dør av å være ute i 25 minus, men lungene er sårbare og de kan få astma mm. Kan. Dette har erfarne leger gått ut og sagt, så det er ikke hysteri. Spedbarn kan faktisk bli alvorlig syke. Kan.

 

Hi: kan du sette bilen på tomgang eller bor du i blokk? Legg et pledd over bilstolen (om du har sånn du tar ut, som du har inn og ut av bilen. Inni bilen er det jo lunere og blir fort varmere enn 20-. Det er jo nesten ikke så de rekker trekke pusten på vei inn og ut av En bil. De er jo dessuten mer robuste når de er 6 måneder enn nyfødte.

 

 

Anonymous poster hash: 9ee6f...644

Skrevet

Takk for svarene.

 

Er virkelig bhg. barna under 3 år ute ved -25? 😮

Ja bor i blokk. Ja tenkte jeg kunne ta et ullpledd over bilstolen når vi går til og fra bilen. Det hjelper vel litt.

 

Takk 😊

 

Anonymous poster hash: 660e5...83b

Skrevet

Takk for svarene.

Er virkelig bhg. barna under 3 år ute ved -25?

Ja bor i blokk. Ja tenkte jeg kunne ta et ullpledd over bilstolen når vi går til og fra bilen. Det hjelper vel litt.

Takk Anonymous poster hash: 660e5...83b

Tror det er nedre med fleecepledd, det puster dårligere så vil være lunere,

 

Anonymous poster hash: ab40e...fa2

Skrevet

Storebror har legetime.

Kan jeg ta med baby? Har ingen som kan passe. Får ikke varmet opp bilen heller.

Burde vi utsette legetime (ikke noe alvorlig) eller er det greit med korte turer ut og inn av bilen?

Blir så usikker etter alle skriverier om det, ikke pleier det være så kaldt her heller. Så beklager om jeg høres hysterisk ut Anonymous poster hash: 660e5...83b

Må du virkelig beklage deg? For "damene" her inne?...

 

Anonymous poster hash: ab40e...fa2

Skrevet

Nei det må jeg nok ikke. Men nå skrev jeg det da. Alt som må kommenteres altså 😩

 

Takk for svar forresten.

 

Anonymous poster hash: 660e5...83b

Skrevet

Dra til lege. Dere skal vel ikke oppholde dere nevneverdig ute?

Skrevet

Da min var nyfødt skulle vi inn på sykehuset og ta den obligatoriske blodprøven det var -25. Spurte på sykehuset og da sa det gikk helt fint. Viktigste var at barnet ikke frøs. Om det oppholdt seg ute i 5 minutter var ikke det farlig.

Det er trilleturer og lengre opphold ute man skal unngå.

 

Anonymous poster hash: 946ba...34b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...