Gå til innhold

FACEBOOK HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg med dette spørsmålet, eller fortelle meg hvor jeg evt. kan spørre om hjelp.

Jeg har av et uhell klart å skrive brukernavn + passoret mitt i "innloggingsboksen" på faceook, der man kun skal skrive brukernavn/epost. Dette betyr at hver gang man trykker på boksen for å skrive inn noe, kommer de som har logget seg inn tidligere opp som forslag, og dermed mitt passord (som ved et uhell ble skrevet der sammen med min epost). Dette lagres automatisk på pcen av en eller annen grunn..

Pcen blir brukt av flere enn meg, og det er derfor lite populært for min del at alle kan se mitt passord. Vet noen hvordan man SLETTER loggen der det står e-poster som har blitt skrevet tidligere? Jeg er fult klar over at jeg kan bytte passord, men hvis jeg får sletta loggen fort så slipper jeg det :)

Håper noen kan hjelpe meg!

(På bildet ser dere hvilken boks jeg prater om. Eposten+passordet kommer opp i bokstaver (synlig) under boksen til venstre) Og nei - jeg har ikke trykket på "forbli pålogget", alle andre mail som har vært innlogget på fb på samme PC kommer også opp.

post-866163-0-00340200-1452729686_thumb.jpg

Endret av Vetikkenavnet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne internett, gå inn på innstillinger og slett nettleserdata, der kan du velge om du vil slette nettsider du har vært inne på, passord osv. Tror jeg da..

Anonymous poster hash: 63d44...f71

Skrevet

Kan også bare klikke slik at passordet ditt kommer opp som alternativ. Om du da markerer passordet uten å klikke det opp i boksen, men så trykker "Del" så forsvinner det og kommer ikke opp igjen.

Anonymous poster hash: 4fedd...ed7
Skrevet

Åpne internett, gå inn på innstillinger og slett nettleserdata, der kan du velge om du vil slette nettsider du har vært inne på, passord osv. Tror jeg da..

Anonymous poster hash: 63d44...f71

Tusen takk for hjelpen! Jeg fikk det til på denne måten!!  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...