Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Eller nesten tilnærmet full stopp? Av diverse grunner ser jeg meg nødt til å stoppe snart. Jeg ser ikke for meg hvordan det blir best for baby og for meg selv..? Noen som vil dele erfaringer her? Hvor gammel var barnet? Hva erstattet dere mm med hos barnet? Hvor mangen måltid fikk han/hun pr dag? Pumpet/håndmelket dere av og til for å lette på trykket? feks. Takk til deg som tar deg tid til å lese og svare Anonymous poster hash: dfb2a...8a7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Les på ammehjelpen.no. Du kan f.eks binde noe stramt rundt brystet eller bruke veldig stram trenings-bh. Anonymous poster hash: b1b7a...583
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Barnet var 4 mnd Stoppet pga medisiner jeg måtte ha Bråstoppet og barnet fikk flaske med morsmelkerstatning. Var et sinnsykt styr, ungen ville jo ikke ha flaske. Jeg satt på kjøkkenet og gråt mens far desperat prøvde få en krakilsk hylende unge til å ta flaske. Gikk nesten en hel da før ungen var så sulten at han drakk hele flaska, og sov i 5 timer etterpå.... Jeg fikk anbefalt på sykehuset og kjøpe den strammeste jogge-bh'en jeg kunne få på meg og ha den på døgnet rundt til produksjonen avtok. Ble det for mye spreng/vondt skulle jeg bare gå i dusjen og stå med puppene under den varme strålen. Da satte utdrivningsrefleksen igang av seg selv og spruten sto i dusjveggen. Når det sluttet sprute av seg selv tørket jeg meg og tok på toppen igjen. Skulle ikke pumpe. Gikk bedre enn forventet, men jeg hadde ganske melkesprengte pamela-pupper i et par dager. Anonymous poster hash: fb64e...ce8
Kanutten83 Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Fullammet til 10 mnd, først da godtok babyen flaske, hun nektet å spise noe annet enn melk. Mener å huske at jeg kun la henne til brystet når jeg kjente melkesprengen, og i løpet av noen dager var det helt stopp. Eller etter 2-3 dager etter full stopp ammet jeg henne 1 gang til fordi da var brystene fylt opp nok til at det var ubehagelig. Etter den siste gangen var det ikke noe mer melk å snakke om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå