Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Synes både bilder og film blir ganske dårlige med min iphone og spesielt om kvelden. Tar litt bilder med speilreflekskamera innimellom men drar ikke frem det gamle videokameraet vi brukte på førstemann. Og nå angrer jeg på at vi kun har film av minstemann tatt med mobil for det er virkelig ikke verdens beste kvalitet. Men ser jo aldri folk filme med vanlig videokamera lengre...noen som gjør det? Anonymous poster hash: ed978...058
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jeg filmer altfor sjeldent med videocamera men akkurat på julaften og sommerferie har det blitt brukt litt. Har nettopp kjøpt meg ett gammelt speilreflekscamera så mye jeg det en god del,men må innrømme at de fleste bildene likevel blir tatt med mobilen ettersom den alltid er med "der det skjer". Anonymous poster hash: 7580e...45e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Bruker bare iPhone, synes bildene blir veldig bra, men kan jo ikke blåses opp til plakatstørrelse. Anonymous poster hash: 1600e...23c
Klompelompe Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Vi har faktisk begynt å ha videokameraet stående fremme på kjøkkenbenken. Lett å se/huske på å filme. Ikke bare når det skjer noe spesielt, men fine hverdagsøyeblikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå