Gå til innhold

Kan noen anbefale en reiseleke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en leke vi kan ha med på flytur for en ettåring?

Vi skal fly langt... Vi har med iPad, men ser ikke for meg at den er spesielt gøy i løpet av 10 timer☺️.

Anonymous poster hash: 7d0c4...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først- fest gjerne lekene i smokkesnorer el pga har en lei evne til å ende på gulvet :P hånddukker er populære her og de kan jo gjøre så mye rart :-D bøker med ulik tekstur (stoff pels osv fast i sidene). Jakke/pledd til borte titei.Og små kjøretøybiler aakkurat for tiden. Dessverre mye leker som krever fra deg...

Skrevet

Sophie giraffe

Anonymous poster hash: 13a8e...add

Skrevet

Sophie giraffe

Anonymous poster hash: 13a8e...add

Til en ettåring? Er ikke det litt kjedelig?

Skrevet

Bok med klaffer og bok med lyder, kjøpte noen små fine da vi skulle fly med snuppa. Sunn snacks. Et par tegnestifter og liten notatblokk. Noen små figurer, dyr, biler som er nye og spennende.

Skrevet

hadde holdt meg hjemme,dette er deres behov ,ikke babyen

Anonymous poster hash: 5d09c...587
Skrevet

hadde holdt meg hjemme,dette er deres behov ,ikke babyen Anonymous poster hash: 5d09c...587

Hvor står det at dette en ferietur? Du vet ingenting om hvorfor de må på denne flyreisen. Hadde det vært bedre å la baby være igjen hjemme?

For et usaklig svar. Du tenker bare på ditt behov for å være surmaga, ikke HIs behov for hjelp.

Anonymous poster hash: 79436...fea

Skrevet

Herligfred! Må vere slitsomt å sitte på ein slik høg hest heile tida...

Du er sikkert ei real solstråle.

Anonymous poster hash: 45ade...cdd

Skrevet

Men svar til HI, pakk inn nye leiker i spennande boksar eller innpakningspapir. Klistremerker som lar seg fjerne frå vindauga, bord og liknande. Små trekkopp-leiker. Fargeblyantar og ei lita tegneblokk, evt tegnebrett. I nettbutikken til barnombord har dei nokon greie stableboksar som du kan fylle med diverse småting, boksane er jo kjekke i seg sjølv. Små pakkar med rosiner eller ein slik "antisøl" kopp med havrefras kan også underholde ei stund. Ta opp ei og ei leike, slik at du heile tida har noko nytt å vise. Unngå leiker med for mykje lyd og ikkje gi snacks med mykje sukker. Ei lita toalettveske eller lignande med små skattar oppi er også kjekt å leike med.

God tur✈️

Anonymous poster hash: 45ade...cdd

Skrevet

Hei,

Takk for råd om å holde oss hjemme😂. Det gjør vi nok ikke da denne ferien er årets høydepunkt for familien vår.

Det må være kjedelig å alltid anta det "værste" om folk, selv om jeg innrømmer at en del av meg ønsker å holde babyen i godt humør slik at flyturen blir så behagelig for både meg, min mann og alle andre. Men mest av alt ønsker jeg at ettåringen vår som forøvrig nesten ikke er baby lenger skal ha det gøy han også. Han er veldig aktiv.

Vi har ikke booket nattfly, så det vil jo være mange timer der han må få oppmerksomhet. Dessuten har vi med oss en treåring som også skal få litt oppmerksom selv om han er rimelig selvgående og vant til å fly.

Morsomt at det sporet litt av. Vi skal til Florida i to mnd btw.

God helg og tusen takk for alle fine svar☺️☺️☺️☺️

Anonymous poster hash: 7d0c4...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...