Gå til innhold

Sår hodebunn og raskt fett hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Har prøvd Head and Shoulders, hjelper på sår men gjør håret fetere. Vasker ikke håret mer enn to ganger i uka, hjelper ikke det heller. Bruker tørrsjampo dagene mellom, men mistenker at det gjør hodebunnen mer sår. Nå er det seriøst så ille at det verker hvis jeg setter fingertuppene mot hodebunnen :(

Anonymous poster hash: e658a...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Head and shoulders gjorde min såre hodebunn sårfri, men uendelig øm.

Kjøpte istedet sjampo på apoteket for tørr hodebunn, eller sår hodebunn eller noe sånt, samt en slags væske som skulle masseres inn i hodebunnen.

Tok noen behandlinger av dette (type 2-3 ganger, kanskje totalt sett halve flaska), og etter det har hodebunnen vært en helt helt annen.

Tror head and shoulders var alt for sterk for min eksemhud.

Anonymous poster hash: e3d41...de6

Skrevet

Prøv Fungoral fra apoteket.

Anonymous poster hash: 3d885...7ed

Skrevet

En sjampo som heter phyto funket på meg. De har den på enkelte apotek og parfymerier, og du finner den sikkert på nett.

Det finnes beroligende olje som du kan ta i hodebunnen, uten at håret blir fett. Det fås på apoteket.

Skrevet

Nisim sjampo for fet hodebunn, 30 % hos Vitusapotek nå! Hadde fullt av småsår i hodebunnen, og klødde før jeg begynte med den. Hvis du har langt hår trenger du en rik balsam til tuppene. (Ikke unormalt å måtte vaske oftere enn 2 ganger i uken da, på grunn av fet hud må jeg vaske hver dag)

Anonymous poster hash: ae4e7...e4c

Skrevet

Det er ikke lurt å vaske hver dag hvis huden er i ubalanse.

Jeg vasket hver dag før, men byttet sjampo, og nå kan jeg vaske to ganger i uka.

Skrevet

Cleansing oil shampoo fra Shu Uemura!

Anonymous poster hash: 52c78...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...