Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #26 Skrevet 14. januar 2016 Jeg er 22. Er 175 høy og veier 68 kg. Har alltid fått høre at jeg har så tynne ankler Anonymous poster hash: fd5e1...03d Jeg er omtrent lik med deg. En cm høyere og en kilo tyngre i øyeblikket. Jeg målte anklene på det tynneste og mine var også 22 cm (alt man kan finne på å gjøre når man henger på dette forumet - jeg mener, hva er hensikten med å måle omkrets på ankelen når man ikke skal bestille håndlagede ridestøvler ). Jeg får også høre at jeg har så slanke legger. Målte håndleddene mine, og de er 15 cm. De får jeg høre er svært spinkle og nesten beinrangelaktige. Jeg lurer egentlig mest på hva som fikk deg til å spørre om andres ankelmål, Hi? Anonymous poster hash: adf57...9a3
Tired mama Skrevet 14. januar 2016 #27 Skrevet 14. januar 2016 Omg, hva dere får meg til å gjøre. Jeg lå godt nedi sofaen med popcorn-skåla ved siden av meg og gafla. Måtte reise meg opp, gå på kjøkkenet og finne frem målebåndet. 😜 Og det viser seg at jeg er 25 cm rundt ankelen!! What??? Burde jeg kanskje legge vekk den popcorn-skålen eller? Er langt ifra overvektig altså. 168 cm og veier 60. Har tydeligvis veldig tykke ankler i forhold til dere...? 😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå