Gå til innhold

Graviditetstest med uke måler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best og mest sikker? Legen tar ikke inn til kontroll før jeg er 12 uker. Og jeg har hatt veldig ustabile mens sykluser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig lege... Hvor langt tror du at du er på vei da? De fleste testene er vel ganske sikre. Jeg har bare prøvd Clearblue, den viste i alle fall rett. Men de viswr vel bare opp til 4+ tror jeg (fra befruktning/eggløsning), så hvis du er mer enn 6 uker påvei vil du ikke bli noe klokere. Du kan bestille en privat ultralyd for å sjekke da, men det koster jo litt. Og de kan ikke se noe særlig før uke 7.

Anonymous poster hash: 04a12...ad1

Skrevet

Få en annen lege, eller se om noen kan ta tidlig UL på deg (privatklinikk, selvfølgelig). Mulig du må få henvisning da, vet ikke om du bare kan bestille selv hos noen... Jeg ringte inn til legen ganske tidlig da jeg ble gravid, mest i ekstase og ville bare få denne "være gravid-prosessen" i gang :P Ringte vel da jeg trodde jeg var rundt 5 uker på vei (akkurat fått positiv test), fikk time da jeg var 8-9 uker.

Anonymous poster hash: 4eee8...463
Skrevet

Clearblue

Anonymous poster hash: c54f3...80a

Skrevet

Skal sies at jeg har to barn fra før, så kan være derfor de ikke tar meg inn før uke 12 ;) takk! Clearblue er kjøpt og skal testes i morgen 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...