Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Vaske dusjen? Ovnen? Eller?😂 Kjøpte der for det skal jo være bra til alt mulig og nå har jeg fått ånden over meg og vasker huset, men vet jo ikke hva jeg skal med eddiken😋 Anonymous poster hash: adba1...5b1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Google "100 ting å bruke eddik til" Anonymous poster hash: 26e0a...8f8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Ha det i en bøtte med kaldt vann og vaske vinduer. Bruke istedenfor tøymykner i vaskemaskinen. Ha på en sprayflaske 50/50 med vann og bruke som rengjøringsspray på kjøkkenet. Ha i en bøtte vann og vaske badet. Jeg bruker bare eddik og innimellom litt castile soap til husrengjøring. Har litt peppermyntedråper eller appelsindråper i vannet for å få en frisk lukt, men eddiklukten forsvinner uansett. Anonymous poster hash: a15c1...1d4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Jeg bruker det til å vaske vinduer, speil og glass 😊 Og ellers til å fjerne vond lukt. F.eks bland 1/3 eddik og 2/3 vann i en sprayflaske og spray under armene på en bluse eller treningstøy (som ikke kan vaskes varmt) så fjerner det svettelukt! Eller da vesla her hadde omgangssyken og kastet opp på kosedyret sitt så fikk vi ikke bort lukten selv etter flere runder i vaskemaskin og med håndvask. Vi tok da en bøtte med eddik og vann og lot det stå over natten og vips var spylukten borte 👍 Anonymous poster hash: 84cef...28c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Ha det i en bøtte med kaldt vann og vaske vinduer. Bruke istedenfor tøymykner i vaskemaskinen. Ha på en sprayflaske 50/50 med vann og bruke som rengjøringsspray på kjøkkenet. Ha i en bøtte vann og vaske badet. Jeg bruker bare eddik og innimellom litt castile soap til husrengjøring. Har litt peppermyntedråper eller appelsindråper i vannet for å få en frisk lukt, men eddiklukten forsvinner uansett. Anonymous poster hash: a15c1...1d4 Hvor får man kjøpt slike dråper?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Når klær har fått rustflekker. Rust er basisk, og det sure eddikkvannet fjerner det! Vasker innimellom dusjen og vaskemaskinen med eddik. Anonymous poster hash: 710f8...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå