Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Har så innmari vondt i "rota" på den ene tommelen. Det gjør vondt å bevege den og er vondt å ta på den. I tillegg har jeg redusert kraft i den. Mener å huske at jeg har vært sånn før og. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: d7f61...438
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Er det sånne symptomer? Har ellers litt vonde ledd innomellom. Det ene stortåleddet er vondt nå bl. annet. Hi Anonymous poster hash: d7f61...438
Gjest Antarctica Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Er det sånne symptomer? Har ellers litt vonde ledd innomellom. Det ene stortåleddet er vondt nå bl. annet. Hi Anonymous poster hash: d7f61...438 Ja, slitasjegikt og urinsyregikt har sånne symptomer. Men det finnes hjelp!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Kan være så enkelt at du trenger en tur til kiropraktoren også. Jeg fikk samme symptomer i tommelen tidligere, det var låsninger i håndrotsknoklene som påvirket tommelen. Ikke hatt det på flere år nå. En kiropraktor kan også sende deg videre til røntgen hvis h*n mener det er mistanke om noe annet. Anonymous poster hash: f0254...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå