Gå til innhold

tre barn, nyskilt og nå gravid 😯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig bare forbanna på meg selv for at jeg kunne være så idiotisk! Jeg har tre små på 8, 6 og 3 år.. og kaver litt for å få hverdagen til å gå opp som nyskilt. Og, jaggu meg, første gang jeg har sex etter bruddet så greier jeg å bli gravid 😯 Det er bare ikke snakk om å bære frem noe barn, men fader heller! Jeg burde jo vært sterilisert eller avstå fra sex.. Faen!!! Kan noen fortelle meg litt om abort? Hvordan foregår det? Jeg er vel 5-6 uker på vei...

Anonymous poster hash: 3cca1...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestiller time med fastlegen så ordner han alt. Når du er så lite på vei er det vel medisinsk abort som er det beste. Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 35f29...4f7

Skrevet

Du bestiller time med fastlegen så ordner han alt. Når du er så lite på vei er det vel medisinsk abort som er det beste. Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 35f29...4f7

Medisinsk abort? Vil det si at jeg tar piller og blør det ut? Er det smertefullt? Tar det lang tid? Blir jeg dårlig? Må jeg sørge for pass til barna?

Anonymous poster hash: 3cca1...afb

Skrevet

Du trenger ikke ringe fastlegen, du kan ta direkte kontakt med sykehuset og få time der med en gang. Best å få det gjort så fort som mulig uten flere forsinkelser enn nødvendig.

Du får først tabletter som stopper utviklingen hos fosteret også tabletter som får deg til å blø det ut. Hvor smertefullt det er og hvor mye man blør er individuelt, har hørt folk har beskrevet det som en litt sterk mens og andre beskrive det som vannvittig smertefullt. 

Fra sykehuset sier de at du ikke skal være alene i døgnet etter å ha tatt pillene som får deg til å blø i tilfelle komplikasjoner, som f.eks en styrtblødning.

Anonymous poster hash: 2de9d...29e
Skrevet

Sjelden jeg oppfordrer til abort, men her tror jeg dessverre det er den beste løsningen. Og litt ris på lanken til deg for at du/dere som voksne mennesker ikke er mer opptatt av prevensjon... Ring sykehuset så snart som mulig og få fikset det!

Anonymous poster hash: e8a7d...547

Skrevet

De sier vel at du ikke bør være alene (når du er så kort på vei får du piller og gjør det hjemme), så da blir det jo noen der som kan passe barna hvis du i veste fall må på legevakt/ambulanse utover natta. Du må regne med å blø MYE og med klumper.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d3449...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...