Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Veslemor er 4 mnd i morgen og tenker å la henne smake litt annet enn morsmelk snart. Jeg kommer ikke til å la det bli store måltider, men la henne få en liten skje. Så trapper jeg heller opp størrelsen når hun bikker 6 mnd. Er svisker noe jeg kan starte med? Skal jo være bra for mage og.. Hva annet kan jeg eventuelt la henne smake på? Anonymous poster hash: f83bf...b5f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Sviske ville jeg ha ventet med! Det er bra mot forstoppelse, ikke "bra for mage" generelt. Ville ha startet med noe mildt: Potetpuré (av kokt potet, bittelitt planteolje og en dråpe morsmelk) Banan Avokado Grøt Kokt gulrot Anonymous poster hash: 6bed0...6c2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Hvis du vil gi frukt, er pære, fersken eller banan bedre enn svisker. Eple kan gis etterhvert, men da helst kokt, most eple. Rå epler har flere allergener. Anonymous poster hash: 6bed0...6c2
MarianeA Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Sviskesaft kan gis og er bra for mage og avføring Ellers kan du gi litt fruktmos eller pure av kokt grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har startet med sviskemos begge gangene, helt supert det! Anonymous poster hash: f833c...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå