Gå til innhold

Trygghet i fremtiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å bli sammen med verdens snilleste mann med alt på stell i håp om at man klarer å bli forelsket eller få følelser for han? For å sikre seg ei bedre å trygg fremtid? Har hatt ett vanskelig, utrygt og tungt forhold jeg har kommet meg ut i fra tidligere.

Denne mannen er laaangt fra min type, men han er akkurat slik jeg ønsker at en mann skal være bortsett fra at jeg pr dags dato ikke er tiltrukket av han! Er det noe som kan jobbes med eller er jeg helt idiot nå?

Anonymous poster hash: 50131...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at man får til det man vil. Jeg er i et sånt forhold, og har så absolutt tenkt å bli.

Anonymous poster hash: 16abf...323

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall gitt det en sjanse for å se om jeg kunne få dypere følelser for en slik mann. Etter altfor mange år med altfor mye slit og motgang så betyr trygghet mer og mer.

Men, jeg var også i et forhold for en del år siden med en virkelig god mann som jeg aldri fikk de riktige følelsene for. Han var min beste venn mens vi var sammen, men etter hvert gikk det ikke lenger for min del, jeg hadde ikke nok føleler til å fortsette forholdet. Begynte å slite med å ha sex med ham, men problemet lå kun i mine følelser for ham, ikke noe feil hos ham.

Så jeg hadde ikke orket et langvarig forhold med en mann jeg ikke hadde riktige følelser for. Høres litt selvmotsigende ut, men jeg ville gitt en mann som du beskriver, Hi, en sjanse.

Anonymous poster hash: 2e219...7b6
Gjest Antarctica
Skrevet

Fælt å si det, i denne verden som dyrker romantikken, men jeg tror ditt prosjekt har bedre sjanse enn maaaaaaange av de forholdene som inngås på grunn av en forelskelse som følger en one night stand. Der risikerer man jo at absolutt alt er feil med fyren, alt unntagen ens egne nivåer av oxytocin.

Skrevet

Mange havner der selv om de starter med stormende forelskelse, så hvorfor ikke like gjerne havne der med åpne øyne og med en person der alt annet stemmer? ;)

Anonymous poster hash: 8f7ba...b1b
Skrevet

Nei, det blir for dumt!

Anonymous poster hash: 9da40...671

Skrevet

Det kommer an på, hvor godt kjenner du fyren? Du skriver at han er langt fra din type, og da er jo risikoen straks større for at du etterhvert vil kjede deg sammen med han, kanskje falle for noen andre, og så er den karusellen i gang. Eller du kan være uheldig og få negative følelser overfor han, ettersom han ikke er din type, kanskje dere ikke har så mye til felles, og siden du ikke hadde følelser for han da dere ble sammen. 

Men for all del, dette kan fint skje også i forhold der man er stormende forelsket når man blir sammen. Man har aldri noen garantier. Men du kan prøve å se for deg livet ditt 10-15 år fram i tid, og se om du er komfortabel med å ha han der, at det er han du kommer hjem til hver dag, kun han du skal ha sex med, og han som skal være din andre halvdel. Trives du med den tanken, så kan du jo kjøre på :) Det er mange forhold som har startet med verre utgangspunkt! 

Anonymous poster hash: cb746...a66
Skrevet

Hadde ikke funket for meg. Når jeg irriterer meg over mannen tenker jeg tilbake på tiden da jeg dirret bare han rørte meg og en telefon fra han fikk meg til å sveve resten av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...