Gå til innhold

Hvem har rett mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har ALDRI noe positivt å si om fotballtreneren til sønnen på 10 år. Han skulle klart det 100 ganger bedre selv osv...Treneren er kanskje litt tafatt men jeg blir så irritert når han holder på sånn. Jeg sier mannen da kan melde seg som trener selv men nei det har han ikke tid til. Jeg mener vi skal være glade for at noen faktisk tar på seg oppgaven å være trener og at vi ikke har "rett" til å klage men mannen er altså uenig. Hvem har rett mener dere?

Anonymous poster hash: 6dc3b...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Enten får mannen gjøre noe konstruktivt, eller så kan han holde kjeft. Å spre negative holdninger om en annen person som er villig til å stille opp for barna (som din mann ikke er!!), blir bare stusselig.

Du kan minne mannen din på at det sitter mange halvfeite øldrikkere foran tv-apparatene rundt omkring som er verdens beste trenere både i fotball, langrenn, skiskyting, håndball.... Greit å være verdensmester uten at det krever noe annet enn å være stor i kjeften.

Anonymous poster hash: 0d29d...17d
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Du kan hilse mannen din og si at enten melder han seg som trener selv, eller så holder han kjeft. Punktum.

Skrevet

Men korleis veit han at trenaren er udugeleg? Altså, eg tenker at dersom han har tid til å stå og sjå på trenaren, så har han vel tid til å vere trenar også?

Skrevet

Han er tilstede på kamper og en og annen trening...

Anonymous poster hash: 6dc3b...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...