Gå til innhold

kompis sa at jeg ikke er så pen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å snakket med en kompis om alt og ingenting, så sier han ut av det blå at det er rart så mange liker deg, du er jo ikke spesielt pen men helt vanlig.. de faller vel for personligheten din.

Ble satt ut og visste ikke hva jeg skulle si. Unødvendig å si noe sånt. Greit at han synes det, men å si det til meg?!

Anonymous poster hash: 8c835...6d7

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Det er jo en slags vrengt kompliment, da 😂 han mener jo at du er en attraktiv person på andre fronter!

Venninna mi gjorde noe lignende: "Hva et det alle de guttene ser i deg, egentlig??" (Hun ville ha kloa i min hemmelighet - for hun er mye penere enn jeg, men mangler draget...)

Skrevet

Fra en venn? Hadde tatt det som et sosialt inkompetent forsøk på et kompliment da ja ;).

Tenk om han hadde sagt. "Det er bra for deg at du er pen, siden ikke personligheten din er så mye å falle for".

Skrevet

Slemt, eller i det minste ubetenksomt. Bitter fordi han er i friend zone?

Skrevet

Hørtes sjalu og bitter ut

Anonymous poster hash: e2127...63f

Skrevet

Jeg tror også at han er interessert i deg. Opplevde selv at god kompis plutselig startet å snakke meg ned foran andre. Mange år senere fortalte han at han hadde vært forelsket i meg i mange år og til slutt ikke orket å se meg med kjæresten min.

Anonymous poster hash: 34261...16c

Skrevet

Jeg stusser mest på at han sier "rart at noen liker deg.." når du er vennen hans

Anonymous poster hash: e46b3...434

Skrevet

Tenker vel at det kom feil ut. At du er en helt normal pen jente, men du er ikke den vakreste. Og siden du da drar menn lett, så betyr det at du har en sjarm og utstråling som er veldig bra. Og jeg ville heller vært den jenta. Er noen ganger jeg ser utrolig vakre jenter, men gud så kjedelige og ikke noe sjarm overhodet.

Anonymous poster hash: b4a1c...125
Skrevet

Haha... Det er jo bare et klønete kompliment!

Jeg fikk beskjed av en kompis for noen år siden at jeg var så pen og selvsikker at ingen menn turte å nærme seg, da jeg var singel og synes der var kjipt å være alene😊 Ble veldig lei meg for det, husker jeg. Ville heller fått ditt kompliment!

Anonymous poster hash: 016e6...521

Skrevet

Mangler han sosiale antenner? Det er bare utrolig frekt sagt. Wow😳

Anonymous poster hash: 92bf6...c9d

Skrevet

Kan det hende han synes du skryter mye og har godt av å få litt bakkekontakt?

Selvsagt ikke greit likevel, men høres ut som en kommentar noen kunne komme med hvis de var fed up av å høre om hvor mye oppmerksomhet du får. 

Skrevet

Så han falt for personligheten din.

Anonymous poster hash: 404bf...50f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...