Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Her diskuteres det, vil selvfølgelig bare det aller beste for barna, men noen sier at det aller meste blir dekket av nav ved sykdom og ulykker. Hva gjør dere? Vi får plutselig mange barn og forsikringer koster jo penger de også.... Anonymous poster hash: 0a66e...1c1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Vi har og har brukt den. Barnet fikk en kronisk sykdom som ga engangsutbetaling. Det er jo penger som kan være kjekke å ha. Fra staten får vi hjelpestønad sats 2. Anonymous poster hash: e89c4...2c3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Ja det har vi. Hovedgrunnen er at uføreforsikringen vi har tegnet på barna kan videreføres til voksenforsikring uten ny helseattest. Jeg kjenner flere som pga sykdom i barne og ungdomsår har blitt nektet uføreforsikring som voksne. Bl.a min venninne som pga rytmeforstyrrelse på hjertet som tenåring ble nektet forsikring som voksen. Hun ble alvorlig syk og ufør som 25-åring, uten forsikring... Anonymous poster hash: 30f2e...113
Mumua Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Søkte idag siden mini er 3 mnd idag. Bestilte toppforsikringen hos Storebrand. Dyrt, men verdt det mener jeg. Hadde jeg hatt mange barn måtte jeg nok valgt en billigere variant.Har selv lært på den harde måten hvor viktig det er med en solid barneforsikring og søkte dergor så fort hun var gammel nok.
nettigull Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Hvor og hvilken barneforsikring har folk ?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 JA!!!! Og vi måtte desverre bruke den da vårt barn fikk en kreftdiagnose😞 Anonymous poster hash: 8e68c...5c7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Hvis man ikke har råd til en barneforsikring til barna sine har man fått flere barn enn man har råd til. Det er helt utrolig at folk gambler på slike ting..:-( Anonymous poster hash: 73a9c...360
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Ja det har vi. Og vi har også ordnet en tilleggsforsikring som gir 6000kr i mnd i utbetaling ved uførhet Anonymous poster hash: 1fd51...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå