Gå til innhold

Apropos lettbrus debatten....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre ikke voldsomt pålitelige kilder det er referert til der. "Ifølge en artikkel i KK" har ikke akkurat samme troverdighet som en randomisert, dobbeltblind studie.

Jeg er ikke fan av kunstig søtning, og synes den nye forskningen som avdekker forstyrrelser i tarmflora og økt insulinresistens på grunn av eksessivt inntak, er interessant. Jeg tror uansett ikke at vi vet alt ennå, og at det er for tidlig å vedta at det er ufarlig.

Anonymous poster hash: c1092...50e

Skrevet

Dessverre ikke voldsomt pålitelige kilder det er referert til der. "Ifølge en artikkel i KK" har ikke akkurat samme troverdighet som en randomisert, dobbeltblind studie.

Jeg er ikke fan av kunstig søtning, og synes den nye forskningen som avdekker forstyrrelser i tarmflora og økt insulinresistens på grunn av eksessivt inntak, er interessant. Jeg tror uansett ikke at vi vet alt ennå, og at det er for tidlig å vedta at det er ufarlig.

pålitelig eller pålitelig, det mest skremmende er at noen ukritisk syntes det er helt greit å gi som tørste drikke til sine barn.

DET er skummelt!

Anonymous poster hash: 8eec4...ff1

Skrevet

pålitelig eller pålitelig, det mest skremmende er at noen ukritisk syntes det er helt greit å gi som tørste drikke til sine barn.

DET er skummelt!

Anonymous poster hash: 8eec4...ff1

Nei, når det kommer til å fremme påstander som fakta, har det noe å si om det er pålitelige kilder. Bare se på alle de som hardnakket hevder at det finnes en link mellom MMR-vaksine og autisme, bare på grunn av en forfalsket studie. Millioner verden over har bidratt til å spre potensielt dødelige sykdommer som kunne vært utryddet, basert på "fakta" de har kommet over på nett.

Man bør alltid bruke kildekritikk aktivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...