Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 http://www.sol.no/helse/2016_01_12_73342_6-grunner-til-at-du-bor-styre-unna-lettbrusen.html#_ga=1.215985877.378878120.1449779285 Bare sånn til info for de som mener at lettbrus er helt ok for småbarn. Anonymous poster hash: 8eec4...ff1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Dessverre ikke voldsomt pålitelige kilder det er referert til der. "Ifølge en artikkel i KK" har ikke akkurat samme troverdighet som en randomisert, dobbeltblind studie. Jeg er ikke fan av kunstig søtning, og synes den nye forskningen som avdekker forstyrrelser i tarmflora og økt insulinresistens på grunn av eksessivt inntak, er interessant. Jeg tror uansett ikke at vi vet alt ennå, og at det er for tidlig å vedta at det er ufarlig. Anonymous poster hash: c1092...50e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Dessverre ikke voldsomt pålitelige kilder det er referert til der. "Ifølge en artikkel i KK" har ikke akkurat samme troverdighet som en randomisert, dobbeltblind studie. Jeg er ikke fan av kunstig søtning, og synes den nye forskningen som avdekker forstyrrelser i tarmflora og økt insulinresistens på grunn av eksessivt inntak, er interessant. Jeg tror uansett ikke at vi vet alt ennå, og at det er for tidlig å vedta at det er ufarlig. Anonymous poster hash: c1092...50e pålitelig eller pålitelig, det mest skremmende er at noen ukritisk syntes det er helt greit å gi som tørste drikke til sine barn. DET er skummelt! Anonymous poster hash: 8eec4...ff1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Dessverre ikke voldsomt pålitelige kilder det er referert til der. "Ifølge en artikkel i KK" har ikke akkurat samme troverdighet som en randomisert, dobbeltblind studie. Jeg er ikke fan av kunstig søtning, og synes den nye forskningen som avdekker forstyrrelser i tarmflora og økt insulinresistens på grunn av eksessivt inntak, er interessant. Jeg tror uansett ikke at vi vet alt ennå, og at det er for tidlig å vedta at det er ufarlig. Anonymous poster hash: c1092...50e pålitelig eller pålitelig, det mest skremmende er at noen ukritisk syntes det er helt greit å gi som tørste drikke til sine barn. DET er skummelt! Anonymous poster hash: 8eec4...ff1 Nei, når det kommer til å fremme påstander som fakta, har det noe å si om det er pålitelige kilder. Bare se på alle de som hardnakket hevder at det finnes en link mellom MMR-vaksine og autisme, bare på grunn av en forfalsket studie. Millioner verden over har bidratt til å spre potensielt dødelige sykdommer som kunne vært utryddet, basert på "fakta" de har kommet over på nett. Man bør alltid bruke kildekritikk aktivt! Anonymous poster hash: c1092...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå