Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har fått ny jobb!😃 Gleder meg masse til den nye jobben! Men hvordan holde motivasjonen oppe i den gamle..? Virkelig et slit å komme seg gjennom dagene.. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i TRE måneder.. Anonymous poster hash: c488f...ef0
Førstemann Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Er på slutten av min, bare 2 uker igjen! Jeg fant fort ut at jeg måtte ha som mål å gå ut med flagget til topps. Jeg skal ha GODE referanser fra nåværende arbeidsplass. Laget meg en liste over oppgaver som skulle fullføres og følger denne listen. Tar veldig lite nytt i tillegg. På den måten har jeg beholdt motivasjonen også, etterhvert som jeg fullfører og krysser av på listen min er jeg nærmere slutten
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Enig med Førstemann - motivasjonen er å gå ut og gjøre en så god jobb at de vil savne meg der i ettertid Da vil man også få gode referanser å ha med seg videre etter neste jobb også. Anonymous poster hash: fa3a0...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå