Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #26 Skrevet 14. januar 2016 Jeg er forhandler, men selger ikke til andre. Er medlem for jeg liker noen av produktene. Hadde ALDRI funnet på å gi kosttilskudd fra FLP eller helsebutikk til mine barn. Hvorfor skal noen anbefale slikt til barn? Er det slappe ta de heller med til lege. Anonymous poster hash: 8fbd1...93b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #27 Skrevet 14. januar 2016 Jeg kjenner ei som har kommet ganske langt (om man kan si det slik) i FL. Og det er KUN mas om å "verve" flere "ansatte" og å selge, selge, selge. Hun driter i deg og helsa di og har kommet med råd om at ammende og gravide kan gå på C9 kur osv, det er kun penger, bilbonuser og reiser som står i hodet på henne. "Få en hverdag med økonomisk frihet" blablabla. Høres helt hjernevaska ut. Anonymous poster hash: 1999d...bf4
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #28 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere?Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Det du beskriver er hvilken som helst bedrift. Sånn sett har vi da "pyramider" i hele næringslivet. Anonymous poster hash: eebfd...824 ehhh? Hvis du jobber i kassa på Rema blir du ikke lovet bilbonus og flotte turer til en sydhavsøy på REMA sin regning. Har et par slike på facebook.. Penger penger penger, det er det de tenker på. Dersom du jobber på rema så trenger du ikke rekrutere (pyramide) noen under deg! Du tjener penger på de under deg, det er ikke å sammenlikne med alt annet i næringslivet. Du formulerer deg akkurat slik hun jeg kjenner som har kommet inn i denne FOREVER sekten, så jeg er sikker på du har vært/er der også... Nasse Nøffen: Takk for at du svarte for meg :-) Anonymous poster hash: 59402...33f
nasse nøffen Skrevet 15. januar 2016 #29 Skrevet 15. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere?Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Det du beskriver er hvilken som helst bedrift. Sånn sett har vi da "pyramider" i hele næringslivet. Anonymous poster hash: eebfd...824 ehhh? Hvis du jobber i kassa på Rema blir du ikke lovet bilbonus og flotte turer til en sydhavsøy på REMA sin regning. Har et par slike på facebook.. Penger penger penger, det er det de tenker på. Dersom du jobber på rema så trenger du ikke rekrutere (pyramide) noen under deg! Du tjener penger på de under deg, det er ikke å sammenlikne med alt annet i næringslivet. Du formulerer deg akkurat slik hun jeg kjenner som har kommet inn i denne FOREVER sekten, så jeg er sikker på du har vært/er der også... Nasse Nøffen: Takk for at du svarte for meg :-) Anonymous poster hash: 59402...33f oj.. hehe... Sorry, ble litt ivrig
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #30 Skrevet 15. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere?Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Det du beskriver er hvilken som helst bedrift. Sånn sett har vi da "pyramider" i hele næringslivet. Anonymous poster hash: eebfd...824 ehhh? Hvis du jobber i kassa på Rema blir du ikke lovet bilbonus og flotte turer til en sydhavsøy på REMA sin regning. Har et par slike på facebook.. Penger penger penger, det er det de tenker på. Dersom du jobber på rema så trenger du ikke rekrutere(pyramide) noen under deg! Du tjener penger på de under deg, det er ikke å sammenlikne med alt annet i næringslivet. Du formulerer deg akkurat slik hun jeg kjenner som har kommet inn i denne FOREVER sekten, så jeg er sikker på du har vært/er der også... Nasse Nøffen: Takk for at du svarte for meg :-) Anonymous poster hash: 59402...33f oj.. hehe... Sorry, ble litt ivrig Ingen fare :-) Du skrev akkurat det jeg tenkte. Anonymous poster hash: 59402...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå