Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Har et par spm... Argi+, kan det tas av alle? Uten problem liksom? Har hørt at det kan bedre søvn, så kan barn ha det? Snakk om 11/12 og 140 Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Fullrulle86 Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Ville aldri gitt kosttilskudd til barn.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Spurte ikke hva du ville gjort Jeg spurte en forever living forhandler om noen spm Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Argi+ er vitaminer og mineraler. Det virker oppkvikkende på de fleste jeg har hørt om. Anonymous poster hash: 58762...ad6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Det skal ikke gis til barn under 16 år, mener jeg å huske. Som sagt over skal ingen kosttilskudd gis til barn. Ihvertfall ikke dette, som betegnes som - også blant forever living forhandlere - Husmor-speed. Anonymous poster hash: 27356...df7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Men er det ingen forhandlere som kan svare? Kan ALLE ta det? Uansett liksom? Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Kan brukes av barn og gravide etter avtale med lege. Dersom en har sykdom eller bruker medisiner bør man snakke med sin lege før en tar kosttilskudd. Står på baksiden av pakken. FL forhandler. Anonymous poster hash: 58762...ad6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Er det noen jeg ikke ville stolt på, så er det en Forever Living forhandler Anonymous poster hash: 6914a...281
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Er det noen jeg ikke ville stolt på, så er det en Forever Living forhandler Anonymous poster hash: 6914a...281 Samme her! Anonymous poster hash: 59402...33f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Argi+ er 15års aldersgrense på!!! Dette pga L-aegenin produseres selv i kroppen frem til da og de under 15 skal ikke ha dette tilskuddet! Anonymous poster hash: 26e71...de9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 Argi+ er 15års aldersgrense på!!! Dette pga L-aegenin produseres selv i kroppen frem til da og de under 15 skal ikke ha dette tilskuddet! Anonymous poster hash: 26e71...de9 Takk! Var det jeg trodde. Fikk nemlig tips om å gi den til et barn på 11/12 år! Men jeg googlet det, og fant det samme. Forhandleren mente det kun var synsing ang alder. Det er ikke første gang denne forhandleren anbefaler produkter som kan være farlig for folk. Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 Argi+ er 15års aldersgrense på!!! Dette pga L-aegenin produseres selv i kroppen frem til da og de under 15 skal ikke ha dette tilskuddet! Anonymous poster hash: 26e71...de9 Takk! Var det jeg trodde. Fikk nemlig tips om å gi den til et barn på 11/12 år! Men jeg googlet det, og fant det samme. Forhandleren mente det kun var synsing ang alder. Det er ikke første gang denne forhandleren anbefaler produkter som kan være farlig for folk. Anonymous poster hash: 21abf...d6e Jeg er forhandler, men jeg har eg fantastisk team i ryggen som er flinke til å informere nye forhandlere og rette om noen gjør feil. Jeg er også veldig interessert i slike ting! Og skal man gå ut og selge slike ting må man ta hensyn og ikke bare tenke penger! Mange gjør dette bare for å tjene litt ekstra og driter i deg og helsa di. Så finn noen som ønsker følge opp og som svarer deg troverdig på alle spm du måtte ha ang produktene ☺️ Anonymous poster hash: 26e71...de9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Argi+ er 15års aldersgrense på!!! Dette pga L-aegenin produseres selv i kroppen frem til da og de under 15 skal ikke ha dette tilskuddet! Anonymous poster hash: 26e71...de9 Takk! Var det jeg trodde. Fikk nemlig tips om å gi den til et barn på 11/12 år! Men jeg googlet det, og fant det samme. Forhandleren mente det kun var synsing ang alder. Det er ikke første gang denne forhandleren anbefaler produkter som kan være farlig for folk. Anonymous poster hash: 21abf...d6e Jeg er forhandler, men jeg har eg fantastisk team i ryggen som er flinke til å informere nye forhandlere og rette om noen gjør feil. Jeg er også veldig interessert i slike ting! Og skal man gå ut og selge slike ting må man ta hensyn og ikke bare tenke penger! Mange gjør dette bare for å tjene litt ekstra og driter i deg og helsa di. Så finn noen som ønsker følge opp og som svarer deg troverdig på alle spm du måtte ha ang produktene ☺️ Anonymous poster hash: 26e71...de9 Anonym 26e71...de9 er forresten meg 👌🏻☺️ Anonymous poster hash: 26e71...de9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 Vel...jeg er faktisk forever living forhandler, derfor jeg leter opp alt jeg gjør. Har et helt ræva team bak meg, de tenker kun penger, anbefaler produkter i hytt og pine uten å tenke. Vet om ei som ble anbefalt å smøre heatlotion i skrittet pga kløe som kom av en hudsykdom. Jeg ble anbefalt å smøre med aloe gelly på sår som jeg etter to dager ble innlagt på sykehuset med for intrav antibiotika. Vet du...jeg har helt mista lysta på å drive med forever living... Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 Så domt at teamet ditt ikke følger ordentlig opp, men så bra at du følger med! 😄👍🏻 Anonymous poster hash: 26e71...de9
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #16 Skrevet 14. januar 2016 Vel...jeg er faktisk forever living forhandler, derfor jeg leter opp alt jeg gjør. Har et helt ræva team bak meg, de tenker kun penger, anbefaler produkter i hytt og pine uten å tenke. Vet om ei som ble anbefalt å smøre heatlotion i skrittet pga kløe som kom av en hudsykdom. Jeg ble anbefalt å smøre med aloe gelly på sår som jeg etter to dager ble innlagt på sykehuset med for intrav antibiotika. Vet du...jeg har helt mista lysta på å drive med forever living... Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e Hva?! Da gjør jeg virkelig rett i å følge magefølelsen min ig skygge unna Forever folk. Det er jo galskap! Anonymous poster hash: 59402...33f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #17 Skrevet 14. januar 2016 Vel...jeg er faktisk forever living forhandler, derfor jeg leter opp alt jeg gjør. Har et helt ræva team bak meg, de tenker kun penger, anbefaler produkter i hytt og pine uten å tenke. Vet om ei som ble anbefalt å smøre heatlotion i skrittet pga kløe som kom av en hudsykdom. Jeg ble anbefalt å smøre med aloe gelly på sår som jeg etter to dager ble innlagt på sykehuset med for intrav antibiotika. Vet du...jeg har helt mista lysta på å drive med forever living... Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e Hva?! Da gjør jeg virkelig rett i å følge magefølelsen min ig skygge unna Forever folk. Det er jo galskap! Anonymous poster hash: 59402...33f Det gjør du jaggu rett i. Jeg kan ikke stå inne for produktene, noen bruker jeg, men er snakk om 3 ting 😂 men anbefaler aldri produkter til noen.. Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #18 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #19 Skrevet 14. januar 2016 Vel...jeg er faktisk forever living forhandler, derfor jeg leter opp alt jeg gjør. Har et helt ræva team bak meg, de tenker kun penger, anbefaler produkter i hytt og pine uten å tenke. Vet om ei som ble anbefalt å smøre heatlotion i skrittet pga kløe som kom av en hudsykdom. Jeg ble anbefalt å smøre med aloe gelly på sår som jeg etter to dager ble innlagt på sykehuset med for intrav antibiotika. Vet du...jeg har helt mista lysta på å drive med forever living... Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e Hva?! Da gjør jeg virkelig rett i å følge magefølelsen min ig skygge unna Forever folk. Det er jo galskap! Anonymous poster hash: 59402...33f Det gjør du jaggu rett i. Jeg kan ikke stå inne for produktene, noen bruker jeg, men er snakk om 3 ting 😂 men anbefaler aldri produkter til noen.. Hi Anonymous poster hash: 21abf...d6e Hvorfor driver du med dette da? Anonymous poster hash: c9a7f...9a0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #20 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #21 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #22 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere? Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #23 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere? Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #24 Skrevet 14. januar 2016 Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere? Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Det du beskriver er hvilken som helst bedrift. Sånn sett har vi da "pyramider" i hele næringslivet. Anonymous poster hash: eebfd...824
nasse nøffen Skrevet 14. januar 2016 #25 Skrevet 14. januar 2016 (endret) Samme oppfatning har je! Var også forhandler men sluttet ganske fort når de tenkte kun penger!dårlig opplæring også! Anbefaler ingen det firmaet!! Pyramidespill sier de hele tida. Er ett networks marketing☺ hvis dette ikke er pyramidespill så vet ikke jeg ☺☺ Anonymous poster hash: fbfc3...1a7 Hvordan er det mer pyramidespill å drive med Network marketing enn å være daglig leder i en vanlig butikk? Anonymous poster hash: eebfd...824 Network marketing er bare er fint ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Håper du kan forklare dette nærmere?Slike utsagn bunner ut i for lite kunnskap og skepsis. Jeg driver ikke med FL. Anonymous poster hash: eebfd...824 Er ikke kunnskapsløs. Grunnidéen bak Network marketing/MLM er å flytte markedsføring og distribusjon fra regulære utsalgssteder til nettverk av forbrukere. Man skal da kunne redusere antall ledd mellom produsent og forbruker, og samtidig kraftig redusere kostnader knyttet til bl.a. leie av kontorarealer. En person med et stort sosialt nettverk vil da kunne markedsføre et produkt til sin sosiale krets. De siste årene har mye av fokuset på markedsføring blitt flyttet til internett og sosiale medier. Pyramidespill er når folk investerer penger basert på løftet om at andre mennesker også vil gjøre det samme med lovnad om raske store penger. Og akkurat dette lover disse folkene i Forever Living deg hvis du starter som forhandler. En pyramide er et pengespill og har ingen basis i virkelig handel. Normalt er det ingen produkter med i det hele tatt, bare at penger skifter eier. Dagens pyramidestruktur kan også ha et produkt, men det er ganske opplagt at det er for klart det bare er for å skjule penge spillet. Salgsmetoden til Network marketing er jevngodt med pyramidespill. Network marketing blir ofte brukt som skalkeskjul for pyramidespill. Så derfor sier jeg at Network marketing er et finere ord for pyramidespill. Anonymous poster hash: 59402...33f Det du beskriver er hvilken som helst bedrift. Sånn sett har vi da "pyramider" i hele næringslivet. Anonymous poster hash: eebfd...824 ehhh? Hvis du jobber i kassa på Rema blir du ikke lovet bilbonus og flotte turer til en sydhavsøy på REMA sin regning. Har et par slike på facebook.. Penger penger penger, det er det de tenker på. Dersom du jobber på rema så trenger du ikke rekrutere (pyramide) noen under deg! Du tjener penger på de under deg, det er ikke å sammenlikne med alt annet i næringslivet. Du formulerer deg akkurat slik hun jeg kjenner som har kommet inn i denne FOREVER sekten, så jeg er sikker på du har vært/er der også... Endret 14. januar 2016 av nasse nøffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå