Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Finnes ikke noe mer provoserende enn å motta regning på noe man IKKE bruker! Jeg kunne likesågreit fått en bot for herverk, sexkjøp eller dopsalg noe jeg heller ikke har gjort. Hvorfor betale for noe jeg ikke bruker, hva er logikken i det? Alle de jeg vet om som syntes denne avgiften er rettferdig er de gamle i familien som ser på NRK. 3000kr ut av vinduet!!!  Hev lisensen for de som vil ha NRK og kutt lisensen for oss som driter i NRK.  Anonymous poster hash: 911e0...7eb
MammaTilNick Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Vi slipper heldigvis den dyre dritten der 😅 har apple-tv så vi har netflix, hbo, tv2 sumo og viaplay. Trenger egentlig ikke så mye mer, har også popcorn time for å se de nyeste filmene 😊
MammaTilNick Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Har foresten nrk på apple-tv også 😂
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Betaler gladelig lisens. Er ikke gammel, ser ikke på NRK noe særlig heller. Kanskje en-to timer pr uke, max!  Anonymous poster hash: 9ef1c...8d7
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Vi slipper heldigvis den dyre dritten der 😅 har apple-tv så vi har netflix, hbo, tv2 sumo og viaplay. Trenger egentlig ikke så mye mer, har også popcorn time for å se de nyeste filmene 😊 Så lenge du har TV/PC osv må du betale lisens.. Irrelevant om du bruker det eller har mottaker boks. Vi har heller ikke det, kun smartTV og Internett..  Anonymous poster hash: 9ef1c...8d7
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Det er bare å plombere TV, så slipper du lisens😊 et verksted må gjøre det da, men den utgiften sparer du jo fort inn igjen 😊
Yellow Brick Road Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Jeg betaler min NRK-lissens med glede.  Eneste tv-kanalen som jevnlig sender programmer som handler om noe og de er aller best på nyheter.  Jeg ser mye mer på andre kanaler fordi jeg synes at overfladisk dilldall er helt ok, men det er herlig å kunne slå over på NRK og se på noe som gir litt mer påfyll.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Alle jeg kjenner bruker nrk selv om de sier de ikke gjør det. Diskuterer vi tour de ski har de sett det, er det melodi grand priks har de sett det, før jul er de opptatt av hvilken julekalender nrk skal sende, er det kriser er det nrk de slår på osv. Det er ganske langt mellom dem som aldri ser på TV. Ellers hadde det vært praktisk å bare ilegge alle tv-lisens som kunne krever inn over skatteseddelen.  Anonymous poster hash: c8c2f...a52
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er ikke gammel, og jeg ser ikke på nrk, men jeg betaler gladelig likevel.  Jeg har nemlig barn som digger fantorangen og andre barneproduksjoner fra nrk  Jeg har et barn som stadig hører på nrk super på radio  Jeg har en mann som foretrekker reklamefri radio, som nrk p3    Anonymous poster hash: 62c5f...bac
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Hehe, jeg er helt enig med deg HI!  Men tror ikke du får mye støtte her på dette kommunist-forumet...  Anonymous poster hash: a7575...5e5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Alle jeg kjenner bruker nrk selv om de sier de ikke gjør det. Diskuterer vi tour de ski har de sett det, er det melodi grand priks har de sett det, før jul er de opptatt av hvilken julekalender nrk skal sende, er det kriser er det nrk de slår på osv. Det er ganske langt mellom dem som aldri ser på TV. Ellers hadde det vært praktisk å bare ilegge alle tv-lisens som kunne krever inn over skatteseddelen.  Anonymous poster hash: c8c2f...a52 Samme tenker jeg. Og ungene deres ser på barne-tv også.  Anonymous poster hash: 5200f...108
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Vi ser ikke TV i det heletatt faktisk. Vi bruker kun YouTube, netflix, hbo etc. Jævlig surt å måtte betale for en kanal vi ikke bruker. Barnet ser heller ikke på program som de har lagd... Vi skal kjøpe ny TV snart og da skal den fikses...  Anonymous poster hash: 94b6a...cc2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Herregud!!!!! Du betaler ikke for NRK, men for at du eier en tv! Samme greie hvert år! Irriterende klaging 😡😡😡😡😡😡😡😡  Anonymous poster hash: b05fa...38e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 Er du så lite oppegående som dette tyder på? Sånn egentlig?  Anonymous poster hash: 0f09e...56e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 Betaler lisens med glede. Anonymous poster hash: 97fe1...1ec
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 Hehe, jeg er helt enig med deg HI!  Men tror ikke du får mye støtte her på dette kommunist-forumet...  Anonymous poster hash: a7575...5e5 Er så lite saklig og intelligent kommentar *dunker_hodet_i_veggen*  Anonymous poster hash: adffe...1a1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 Betaler ohså lisens med glede. Ser masse på nrk, de har bra serier, dokumentarer, nyheter og reklamefri barnekanal med en viss kvalitetsikring.  Anonymous poster hash: e05b4...0da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 Herregud!!!!! Du betaler ikke for NRK, men for at du eier en tv! Samme greie hvert år! Irriterende klaging 😡😡😡😡😡😡😡😡  Anonymous poster hash: b05fa...38e Jeg har betalt for tv-en min. Betaler fast hver mnd for kanaler også så jeg ser fortsatt ikke poenget med å betale enda mer for en TV jeg har betalt for!    Anonymous poster hash: 911e0...7eb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #19 Skrevet 13. januar 2016 Kan en ikke bare stenge av for de som ikke betaler? Det gjør jo alle andre kanaler som en må betale for å se. Hele lisenssystemet er gammeldags. Om det skal være slikt det er nå, tilgjengelig for alle, så kan en like godt kreve pengene inn via skatteseddelen. Da ville alle betalt mindre også pga. ingen snyltere og mye mindre kostnader for å kreve pengene inn. Anonymous poster hash: ad50d...29c
Førstemann Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 Jeg betaler også min lisens med glede. NRK lager TV med høy kvalitet, både til barn og voksne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå