GÃ¥ til innhold

NRK lisens 😡


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes ikke noe mer provoserende enn å motta regning på noe man IKKE bruker! Jeg kunne likesågreit fått en bot for herverk, sexkjøp eller dopsalg noe jeg heller ikke har gjort. Hvorfor betale for noe jeg ikke bruker, hva er logikken i det? Alle de jeg vet om som syntes denne avgiften er rettferdig er de gamle i familien som ser på NRK. 3000kr ut av vinduet!!!

 

Hev lisensen for de som vil ha NRK og kutt lisensen for oss som driter i NRK.

 

Anonymous poster hash: 911e0...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi slipper heldigvis den dyre dritten der 😅 har apple-tv så vi har netflix, hbo, tv2 sumo og viaplay. Trenger egentlig ikke så mye mer, har også popcorn time for å se de nyeste filmene 😊

Skrevet

Har foresten nrk på apple-tv også 😂

Skrevet

Betaler gladelig lisens. Er ikke gammel, ser ikke på NRK noe særlig heller. Kanskje en-to timer pr uke, max!

 

Anonymous poster hash: 9ef1c...8d7

Skrevet

Vi slipper heldigvis den dyre dritten der 😅 har apple-tv så vi har netflix, hbo, tv2 sumo og viaplay. Trenger egentlig ikke så mye mer, har også popcorn time for å se de nyeste filmene 😊

Så lenge du har TV/PC osv må du betale lisens.. Irrelevant om du bruker det eller har mottaker boks. Vi har heller ikke det, kun smartTV og Internett..

 

Anonymous poster hash: 9ef1c...8d7

Skrevet

Det er bare å plombere TV, så slipper du lisens😊 et verksted må gjøre det da, men den utgiften sparer du jo fort inn igjen 😊

Skrevet

Jeg betaler min NRK-lissens med glede.  Eneste tv-kanalen som jevnlig sender programmer som handler om noe og de er aller best på nyheter.  Jeg ser mye mer på andre kanaler fordi jeg synes at overfladisk dilldall er helt ok, men det er herlig å kunne slå over på NRK og se på noe som gir litt mer påfyll.

Skrevet

Alle jeg kjenner bruker nrk selv om de sier de ikke gjør det. Diskuterer vi tour de ski har de sett det, er det melodi grand priks har de sett det, før jul er de opptatt av hvilken julekalender nrk skal sende, er det kriser er det nrk de slår på osv. Det er ganske langt mellom dem som aldri ser på TV.

Ellers hadde det vært praktisk å bare ilegge alle tv-lisens som kunne krever inn over skatteseddelen.

 

Anonymous poster hash: c8c2f...a52

Skrevet

Jeg er ikke gammel, og jeg ser ikke på nrk, men jeg betaler gladelig likevel.

 

Jeg har nemlig barn som digger fantorangen og andre barneproduksjoner fra nrk

 

Jeg har et barn som stadig hører på nrk super på radio

 

Jeg har en mann som foretrekker reklamefri radio, som nrk p3

 

 

 

Anonymous poster hash: 62c5f...bac

Skrevet

Hehe, jeg er helt enig med deg HI!

 

Men tror ikke du får mye støtte her på dette kommunist-forumet... ;)

 

Anonymous poster hash: a7575...5e5

Skrevet

Alle jeg kjenner bruker nrk selv om de sier de ikke gjør det. Diskuterer vi tour de ski har de sett det, er det melodi grand priks har de sett det, før jul er de opptatt av hvilken julekalender nrk skal sende, er det kriser er det nrk de slår på osv. Det er ganske langt mellom dem som aldri ser på TV.

Ellers hadde det vært praktisk å bare ilegge alle tv-lisens som kunne krever inn over skatteseddelen.

 

Anonymous poster hash: c8c2f...a52

Samme tenker jeg. Og ungene deres ser på barne-tv også.

 

Anonymous poster hash: 5200f...108

Skrevet

Vi ser ikke TV i det heletatt faktisk. Vi bruker kun YouTube, netflix, hbo etc.

Jævlig surt å måtte betale for en kanal vi ikke bruker. Barnet ser heller ikke på program som de har lagd...

Vi skal kjøpe ny TV snart og da skal den fikses...

 

Anonymous poster hash: 94b6a...cc2

Skrevet

Herregud!!!!!

Du betaler ikke for NRK, men for at du eier en tv! Samme greie hvert år! Irriterende klaging 😡😡😡😡😡😡😡😡

 

Anonymous poster hash: b05fa...38e

Skrevet

Er du så lite oppegående som dette tyder på? Sånn egentlig?

 

Anonymous poster hash: 0f09e...56e

Skrevet

Betaler lisens med glede.



Anonymous poster hash: 97fe1...1ec
Skrevet

Hehe, jeg er helt enig med deg HI!

 

Men tror ikke du får mye støtte her på dette kommunist-forumet... ;)

 

Anonymous poster hash: a7575...5e5

Er så lite saklig og intelligent kommentar *dunker_hodet_i_veggen*

 

Anonymous poster hash: adffe...1a1

Skrevet

Betaler ohså lisens med glede. Ser masse på nrk, de har bra serier, dokumentarer, nyheter og reklamefri barnekanal med en viss kvalitetsikring.

 

Anonymous poster hash: e05b4...0da

Skrevet

Herregud!!!!!

Du betaler ikke for NRK, men for at du eier en tv! Samme greie hvert år! Irriterende klaging 😡😡😡😡😡😡😡😡

 

Anonymous poster hash: b05fa...38e

Jeg har betalt for tv-en min. Betaler fast hver mnd for kanaler også så jeg ser fortsatt ikke poenget med å betale enda mer for en TV jeg har betalt for!

 

 

 

Anonymous poster hash: 911e0...7eb

Skrevet

Kan en ikke bare stenge av for de som ikke betaler? Det gjør jo alle andre kanaler som en må betale for å se. Hele lisenssystemet er gammeldags. Om det skal være slikt det er nå, tilgjengelig for alle, så kan en like godt kreve pengene inn via skatteseddelen. Da ville alle betalt mindre også pga. ingen snyltere og mye mindre kostnader for å kreve pengene inn.



Anonymous poster hash: ad50d...29c
Skrevet

Jeg betaler også min lisens med glede. NRK lager TV med høy kvalitet, både til barn og voksne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...