Gå til innhold

Barnslig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert på følgende.

En opphetet diskusjon om økonomi. Mannen mener vi skal låne av kontanter som vi har spart opp. Jeg mener at vi venter tre dager til lønn, ellers blir ikke kontantene fylt opp igjen. Av erfaring. Han gir seg ikke med diskusjonen og det ender med at jeg roper til han at vi ikke rører sparepengene som ble lagt i sparebøssen for hele en dag siden!!!

Til motsvar sier han: jeg gidder ikke bli med å handle og hente ungene i bhg. Jeg er sykemeldt pga operert hånd for tiden. Ergo han vet at jeg virkelig ikke har overskudd for tiden og sier at det er den beste måten å straffe meg på!? Siden han vet at jeg kommer til å hente ungene uansett. Og jeg måtte jo det. Herregud, for en fyr!

Jeg har ikke overskudd til hans kverulering, trusler og økonomiske fiasko mer!

Anonymous poster hash: e17a7...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, så lenge du ikke er ei gnien ku og lar familien leve på tørket gress i disse dagene så ser jeg poenget ditt.

Anonymous poster hash: 1a4f2...4a6

Skrevet

Tja, så lenge du ikke er ei gnien ku og lar familien leve på tørket gress i disse dagene så ser jeg poenget ditt.

Anonymous poster hash: 1a4f2...4a6

Vi har penger på konto til mat. Han skulle bruke av sparepengene til å betale en reise. Som var veldig billig nå. Men Norwegian har samme tilbud til 18.januar.

Hi

Skrevet

Hvorfor har dere en sparebøsse med penger hjemme? Har hørt at madrassen er det beste stedet gjemme sånt.

Anonymous poster hash: 2abb1...2a9

Skrevet

Hvorfor har dere en sparebøsse med penger hjemme? Har hørt at madrassen er det beste stedet gjemme sånt.

Anonymous poster hash: 2abb1...2a9

Fordi vi har funnet ut at sparekonto ikke fungerer for oss, prøver nye løsninger.

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Øøøhh "Jeg gidder ikke bli med å handle og hente ungene i bhg"? Er det dine private barn...?

Jeg tror jeg ville ha sagt at sånn som samarbeidet er pr i dag, så bør dere ikke planlegge noen ferie. En person som ikke unner sin nyopererte kone å få slippe plagsomme oppgaver; og som "hevner" seg ved å bruke ungene som våpen - nei, jeg mangler ord!

Skrevet

Øøøhh "Jeg gidder ikke bli med å handle og hente ungene i bhg"? Er det dine private barn...?

Jeg tror jeg ville ha sagt at sånn som samarbeidet er pr i dag, så bør dere ikke planlegge noen ferie. En person som ikke unner sin nyopererte kone å få slippe plagsomme oppgaver; og som "hevner" seg ved å bruke ungene som våpen - nei, jeg mangler ord!

Er felles barn ja. Jeg hentet de, tok de med på mc donalds, så fikk han sitte igjen hjemme uten middag.

Når vi kom hjem hadde han ryddet huset og sikkert skjønt idiotien, men allikevel...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...