Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg skal ha det. Jeg får helt angst av tanken på å få en slange ned i halsen. Går det an å bli lagt i narkose? Anonymous poster hash: 61309...cca
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har gjort det i lett narkose, men det ble skrevet i henvisningen at jeg skulle ha det og grunnen til det. Har du fått time så må du ta kontakt med legen eller sykehuset, du må ha ny time i tilfelle siden de må ha med anestesilege på undersøkelsen. Anonymous poster hash: 055ce...8a9
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Har fått gjort det, anbefaler deg å bli lagt i narkose, evt få beroligende medisiner før du skal ta gastroskopi. Jeg fikk gjort det da jeg var 9 uker på vei og derfor fikk jeg ikke noe beroligende, det var ikke noe hyggelig undersøkelse! Var fort gjort ca 3-5 min da de ikke tok biopsi. Folk er jo forskjellige så det betyr ikke at du vil reagere like sterkt som meg. Lykke til det går bra Anonymous poster hash: a411a...296
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Jeg fikk beroligende intravenøst og da var det ikke noe problem. Døste meg gjennom undersøkelsen selv om jeg brakk meg mye, og da det var ferdig kunne jeg ikke tro at det allerede var over og at det hadde gått så greit. Det er ekkelt, men ikke noe jeg ville ja gjennomgått narkose for (med risikoen det innebærer). Anonymous poster hash: ecafe...39e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Jeg fikk det utført i narkose, men da må det ny henvisning til - og ofte mye lenger ventetid. Jeg prøvde først å gjøre det våken - flere ganger, men kroppen min fikk helt panikk, og jeg dro ut slangen hver gang, selv om jeg var meget motivert til å gjennomføre. Anonymous poster hash: 68e95...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå