Gå til innhold

operere mandler bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 4 skal ta mandlene i morgen på sykehus, og må være der til neste dag, er det noen som vet om jeg får være sammen med henne på natten eller om jeg må finne meg hotell? Det sto ikke noe i infobrevet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker du på først nå? Du burde jo ringt det aktuelle sykehuset, sikkert forskjellig rundt om. Men jeg vil vel tro at man får være med sitt barn på 4 år etter en operasjon også overnatte.

Lykke til. Min sønn gjorde det for mange år siden, omtrent ikke vært syk siden.

Anonymous poster hash: aeb9a...803

Skrevet

Hadde jeg tatt som en selvfølge når barnet er 4 år! Noe annet hadde vært uaktuelt!

Skrevet

Du får være sammen med henne ❤️ Lykke til med operasjonen 😃

Skrevet

Mamma lå på sykehuset med meg da jeg tok mandlene. Jeg var 13....

Anonymous poster hash: b0c9a...b9d

Skrevet

Du får egen seng ( feltseng eller sykehusseng) på rommet sammens med henne :)

Skrevet

Sønnen min opererte i november, han er 3,5 år. Vi trodde vi skulle hjem etter operasjonen siden det ikke stod noe om overnatting i papirene fra sykehuset. Fikk vite da vi var på sykehuset at han skulle overnatte sammen med en av foreldrene. Heldigvis bor vi i nærheten og fikk kjørt hjem å henta litt til oppholdet:)

Anonymous poster hash: 375d3...90e

Skrevet

Det tenker du på først nå? Du burde jo ringt det aktuelle sykehuset, sikkert forskjellig rundt om. Men jeg vil vel tro at man får være med sitt barn på 4 år etter en operasjon også overnatte.

Lykke til. Min sønn gjorde det for mange år siden, omtrent ikke vært syk siden.

Anonymous poster hash: aeb9a...803

Selvfølgelig tenkte jeg ikke på dette før siden jeg fikk brevet pr.mail idag, hastetime imorgen!

Men får ta med meg en liten egen bag og visen så er jeg klar for det meste og nei det er ikke selvsagt at man får være sammen med barnet om det er hotell i nærheten.

Skrevet

Her lå vi i grenseland (1 t kjøring unna sykehuset eller mer), på å overnatte. Men de så an barnet. Hadde barnet blitt der hadde jeg fått sove hos henne. De skal ha med en omsorgsperson om barnet er under 16 og skal opereres/ ligge på sykehus. :-)

Lykke til! Mitt barn opererte mandlene bort i høst. Ble både dren og polypper i tillegg. Selv om hovedplanen var kun halvparten av mandlene :-P

Anonymous poster hash: 8c078...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...