Gå til innhold

Hvilket stellebord? Erfaringer takk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er venter veldig snart min første baby og trenger et godt stellebord til å ha på badet. 
Badet er ikke så stort, og jeg trenger mer lagringsplass der inne. Derfor er jeg ute etter et stellebord med gode skuffer slik at jeg får mer oppbevaringsplass der inne. 

Men jeg ønsker ikke å bruke mange tusen på stellebord, og de som finnes på IKEA og lignende er det lite lagring på og stelledelen går hele veien ut slik at jeg ikke kommer til eventuelle skuffer under når jeg har babyen oppå. 

Er det noen som har noe å anbefale? Det må være praktisk, ha god lagringsplass/skuffer og lett å stå ved når jeg steller babyen :-) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kommode med babyutstyr og stelte baby på golvet/sofaen . Savnet aldri stellebord . 4 barn.

Anonymous poster hash: dc025...7ed

Skrevet

Vi kjøpte en kommode fra ikea til badet. Manglet akkurat 2,5 med plass så kuttet litt av den ene kanten. La stellematte på toppen (går også an å legge/skru/lime en plate oppå kommoden om toppen er for liten til stellematten.

Brukte kommoden på barnerommet etterhvert :)

Anonymous poster hash: 8805f...c64

Skrevet

Vi kjøpte en kommode fra ikea til badet. Manglet akkurat 2,5 med plass så kuttet litt av den ene kanten. La stellematte på toppen (går også an å legge/skru/lime en plate oppå kommoden om toppen er for liten til stellematten.

Brukte kommoden på barnerommet etterhvert :)

Det var noe slikt jeg så for meg kunne fungere fint! :-) 

Hvilken kommode kjøpte dere? Fikk dere akkurat plass til stellematte slik at babyen lå rett foran deg med beina mot deg? 

Anonymous poster hash: ad72f...6bd

Skrevet

Vi kjøpte en kommode fra ikea til badet. Manglet akkurat 2,5 med plass så kuttet litt av den ene kanten. La stellematte på toppen (går også an å legge/skru/lime en plate oppå kommoden om toppen er for liten til stellematten.Brukte kommoden på barnerommet etterhvert :)Anonymous poster hash: 8805f...c64

Det var noe slikt jeg så for meg kunne fungere fint! :-) Hvilken kommode kjøpte dere? Fikk dere akkurat plass til stellematte slik at babyen lå rett foran deg med beina mot deg?  Anonymous poster hash: ad72f...6bd

Hemnes med 3 skuffer. (Elsker de gode, dype skuffene som går på skinner!) Hadde ikke den lengste typen stellematte og den lå noen cm på utsiden når vi ikke brukte den platetoppen mannen kuttet til. Vi valgte å ta bort den platetoppen etterhvert som vi så at vi ikke trengte den, matten ble ikke ustabil uten den toppen. Evt kan dere prøve uten og se hva dere syntes :)

Skrevet

Vi har bukt en helt vanlig kommode (vet ikke merke) og lagt stellematten oppå. Den kan festes med borrelås om du vil. :)

På vårt bad ble det sånn at vi måtte stå litt sidelengs å stelle,dvs at bena til babyen ikke pekte rett mot oss og det stresset meg litt før babyen kom, men når stellingen var et faktum så var det ingen problem alikavel. ;)

Skrevet

Vi har bukt en helt vanlig kommode (vet ikke merke) og lagt stellematten oppå. Den kan festes med borrelås om du vil. :)

På vårt bad ble det sånn at vi måtte stå litt sidelengs å stelle,dvs at bena til babyen ikke pekte rett mot oss og det stresset meg litt før babyen kom, men når stellingen var et faktum så var det ingen problem alikavel. ;)

Feste den med borrelås var ikke så dumt! 

Tenkte det var kjekt å ha den kanten som er på stellebordene som holder matten på plass, slik at det ikke er åpent rundt hvor babyen ligger. Men det har kanskje ikke så mye å si når man først står der å steller..  :tongue: 

Takk for svarene!  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...