Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Han betaler på huslånet, pluss får leieinntekter, og det huset ellers koster med kommunale avgifter og strøm. Min venninne eier hytte så hun betaler den, sin bil og billån, forsikringer, tlf til barnet og Abb på iPad, sant studielån. Festeavgift på hytta, eiendomsskatt osv. I tillegg betaler hun ALT datteren trenger, fra håndballklær, turnklær, hverdagsklær, og alt hun trenger av utstyr og klær, til bursdager osv. I tillegg betaler hun 90% av maten i huset. Nå mener mannen det er helt urimelig???? I tillegg går barnetrygden inn på hans konto! Han sa det foran meg og, at d var horribelt! Anonymous poster hash: 6647f...f41
overlord Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Kommer jo helt an på hvem som eier hva. Om begge eier huset og hun eier hytta alene er det jo selvsagt urimelig.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Mannen mener det er urimelig? Altså han mener at han må bidra mer? Det er jeg enig i. Anonymous poster hash: 9abbc...e4c
Gjest Antarctica Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 (endret) De skal vel hver betale en rimelig andel av hva deres tilværelse koster til sammen. Blir det noen "lommepenger" til overs er det riktig at de får en halvdel hver. Den som opptjener færrest pensjonspoeng bør også få en andel til pensjonssparing. Endret 12. januar 2016 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 er jo mye info som mangler her da, er det felles barn? hvem eier hytta? hvem eier huset? hva er lånet på hytt i forhold til lånet på huset? påkommer jo mange utgifter på huset også, kommunaleavgifter, forsikring osv osv. hvem eier bilen? hvem har evt lån på bilen? hvem ville ha bilen? hvem tjener mest? er de gift? særeie? felleseie? Anonymous poster hash: b8064...728
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Han tjener mest, eier huset alene. Huslånet er vel på ca 7000kr, han får leieinntekter på 5000kr! Hun eier hytta, betaler 1800kr i mnd på den. Han betaler ikke en bursdagsgave en gang til venninne av datteren. Han bare avbrøt min venninne når hun skulle forklare seg. Datteren er deres sammen, eneste barn. Anonymous poster hash: 6647f...f41
Tulisa Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Hvorfor betaler han kun på huset og 10% av maten og i tillegg mottar barnetrygden? Han burde i det minste bidra til eget barn og betale mer på maten? Han er urimelig og gnien.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 Den klassiske kjærringfella dette Anonymous poster hash: b5b2b...935
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 Han tjener mest, eier huset alene. Huslånet er vel på ca 7000kr, han får leieinntekter på 5000kr! Hun eier hytta, betaler 1800kr i mnd på den. Han betaler ikke en bursdagsgave en gang til venninne av datteren. Han bare avbrøt min venninne når hun skulle forklare seg. Datteren er deres sammen, eneste barn. Anonymous poster hash: 6647f...f41 Da står hun jo katastrofalt dårlig stillet hvis de blir skilt. Alle hennes midler går inn i daglig drift, mens hans går inn i (egen) fast eiendom... Anonymous poster hash: 0af48...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå