Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jenta mi vil helst være våken til 2-3 på natta og sove hele formiddagen. Hun er ikke så gammel (2mnd) så når hun er trøtt er det vanskelig å holde henne våken for å snu døgnet. Bortsett fra fast tid til morgen- og kveldsstell har vi lite rutiner. Når er det vanlig å innarbeide rutiner, og hvordan kan jeg på en enkel måte snu døgnet slik at hun sovner tidligere om kvelden og står opp tidlig på morgenen? 😊😊 Anonymous poster hash: 76fcb...b2f
Catriina27 Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Hadde samme "problem" med min jente. Det jeg tilslutt valgte å gjøre, var å sette på vekkerklokke kl. 08.00 hver morgen. Da var det på med lys, inn på badet for å skifte bleie og ta på klær. Etter dette var det tid for mat og lek. På denne måten klarer jeg å holde henne våken i en time eller to før det er tid for soving igjen. Allerede første kvelden var hun klar for å legge seg kl. 19☺️
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Signerer hun over her! Vekk baby i 07-08 tiden hver morgen, og start dagen med lys, bleieskift og lek så langt det går. Dette hadde vi suksess med med vår første, som hadde tilsvarende snudd døgnrytme som din Vi ventet riktignok til hun var noe eldre, vet ikke om det har noe for seg når hun enda er såpass liten...? Anonymous poster hash: 5e3ec...c1b
Førstemann Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 I tillegg til det som er nevnt over fikk ikke mine sove mer enn 3 timer av gangen før det var påfyll av mat og bleieskift på dagtid. Etterhvert sov de bedre på natten.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Vekk hver 3. time på dagtid, mat/bleieskift. Klarer du ikke holde henne våken mer enn 15-30 mini starten gjør det ingenting, hun vil gradvis snu døgnet og sove lengre strekk om natten 😊 Anonymous poster hash: 31de3...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå