GÃ¥ til innhold

Daten gikk ikke helt som planlagt! Pinlig!! 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en mann på nett, "kjemien" der virket god og vi ble enige om å møtes, på en café første gangen.

Daten var i dag. Jeg hadde fri fra jobb, leverte ungene på skole og dro hjem og pyntet meg. Følte meg ganske fresh da jeg åpnet døren til caféen og ble rimelig happy da jeg så han sitte der og vente. Kjekk som fy og med et smil som kunne fått meg til å svime av.

Vi pratet en god time, drakk en hel del mer kaffe enn jeg normalt ville gjort, var nervøs, men fornøyd. Nervøs er nøkkelordet her, for da han spurte om jeg hadde barnefri til helgen og om jeg ville bli med på en skikkelig middagsdate ble jeg så glad at jeg "kasta" hele kaffekoppen mot ham.. Kaffe overalt! Og selvfølgelig, en liten dam med kaffe på buksesmekken hans. I full panikk dro jeg til meg serviettene på bordet og begynte å tørke stakkars mannen.. I skrittet!! Jeg var så stressa at det tok litt tid før jeg så hvor forfjamsa han var og smertene som lyste av øynene på han! Kaffen hadde vært glovarm og gått rett gjennom den tynne dressbuksa hans.

Han hadde brannsår på sine hellige deler, og der satt jeg å gnei det inn..bokstavelig talt! :o Måtte kjøre stakkarn på legevakta, fikk se det rød-lilla/hovne understellet hans og jeg bare gråt.

Uff, spørs om det blir noen middagsdate til helgen likevel! 😳

Noen som har gjort flaue ting på date? Jeg føler bare for å grave meg ned akkurat nå...

Anonymous poster hash: 58b26...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi! Oioioioi! OI! Hvis det blir dere har dere en førstedatehistorie som dere kan le av når dere er "gamle".

Anonymous poster hash: d96f9...69d

Skrevet

Var du med en mann du hadde truffet for første gang for en time siden inn til legen for underlivsundersøkelse?

Anonymous poster hash: 67f7e...c92
Skrevet

Hehe, forstår at dette ikkje er noko moro for deg no. Men når du får det litt på avstand får du ei god historie du kan le godt av;-) Men er vel ikkje sikkert det blir sex på deg før brannsåra er grodde;-)😨

Skrevet

Begynner å bli rimelig lei trolling nå ja....

Anonymous poster hash: 07f2e...256
Skrevet

En god historie helt til du drog den litt for langt.

Ingen fremmede blir med på undersøkelsen av noens underliv.

Men en potensielt morsom hendelse kunne det vært.

Anonymous poster hash: 30927...26f

Skrevet

Var du med en mann du hadde truffet for første gang for en time siden inn til legen for underlivsundersøkelse?

Haha, troll ja. Ingen leger tillater at en date er med på underlivsundesøkelse.

Skrevet

Gjennomsnittlig dårlig fortalt, mangler innlevelse...ingen tar none med til legevakten med noen som fikk sølt litt kaffe på seg. Dessuten når man tørker bort noe flytende, så klemmer og slår man ikke....

Dette var dårlig rett og slett

TROLL!!!!! :P

Anonymous poster hash: ad314...064
Gjest Karianne63
Skrevet

Det er ingen i verdenshistorien som noen gang har sittet rolig ned med en kopp kaffe eller ti og blitt så glad for å bli invitert at de kaster kaffen sin på den over bordet..

Blir så jævlig tåpelig hele dustehistorien og det sitter garantert en sammen med venninna eller kompisen sin og leser svarene og ler seg ihjel... og forventer at folk skal bli helt sjokkert.

Høres ut som begynnelse på en American Pie film. This one time, at band camp!

Skrevet

Haha, troll er jeg (desverre) ikke. Han ville ha meg med inn fordi han var nervøs, vi har snakket mye på nett. Jeg skulle jo egentlig ikke se noe, men snudde meg mot han på litt feil tidspunkt. Uff, jaja..Ikke har jeg hørt noe mer i dag heller.

Skrevet

her er det ei som har sett en morsom film og gjort den til sitt eget liv. jaja hva enn som som får hverdagen til å gå rundt.

Anonymous poster hash: 54d3f...32c
Skrevet

Haha, troll er jeg (desverre) ikke. Han ville ha meg med inn fordi han var nervøs, vi har snakket mye på nett. Jeg skulle jo egentlig ikke se noe, men snudde meg mot han på litt feil tidspunkt. Uff, jaja..Ikke har jeg hørt noe mer i dag heller.

Jeg regner med at du har sendt han en melding for å høre hvordam det går?

Anonymous poster hash: 65752...077

Skrevet

Jeg regner med at du har sendt han en melding for å høre hvordam det går?

Anonymous poster hash: 65752...077

Ja, sendte selvfølgelig melding. Han har sett den, men ikke svart. Gir han litt tid, ikke sikkert han syns dette var så himla morsomt heller..

Hi

Skrevet

Du verden som dette stedet varmer kaffen sin om han får så alvorlig forbrenning av en kaffekopp som har stått på bordet under daten. Trolllllllebolllll!

Anonymous poster hash: 4363b...22b
Skrevet

Du verden som dette stedet varmer kaffen sin om han får så alvorlig forbrenning av en kaffekopp som har stått på bordet under daten. Trolllllllebolllll!

Anonymous poster hash: 4363b...22b

Kaffe som er varm og nytrakta BRENNER når den treffer kroppen! Ikke uten grunn at små barn får brannskader av en varm kaffekopp.

Skrevet

Kaffe som er varm og nytrakta BRENNER når den treffer kroppen! Ikke uten grunn at små barn får brannskader av en varm kaffekopp.

Enig! Varm te eller kaffe kan skape alvorlige brannsår om man får det over seg. Varm kaffe rett på mannens mest tynnhudede kroppsdel kan potensielt gi store brannskader.

Om det er troll eller ikke her, vet jeg ikke. Om ikke så tenker jeg at det er naturlig at mannen ikke er særlig meddelsom i dag og kanskje de nærmeste dagene, pga. smerter. Når han kommer til seg selv igjen og får det hele på avstand så ser du vel om han kommer tilbake. Vent noen dager og send ham en ny melding og skriv at du satte pris på daten inntil du satte verdensrekord i klossethet, og at du håper det går bra med ham.

Skulle det være reelt og det blir forhold ut av det så er det jo en flott hvordan-vi-møttes-historie å fortelle senere ;)

Anonymous poster hash: c395f...ec6

Skrevet

Høres ut som en god gammeldags chickflick. I ain't byin'.

Anonymous poster hash: 4a213...658
Skrevet

Dårlig trolleforsøk.

Kunne skjedd men aldri i verden om du fikk bli med inn og se på skaden.

Anonymous poster hash: e2e98...cd4

Skrevet

Dårlig trolleforsøk.

Kunne skjedd men aldri i verden om du fikk bli med inn og se på skaden.

Anonymous poster hash: e2e98...cd4

Link til den andre tråden?

Anonymous poster hash: b838e...178

Skrevet

Du måtte bare dra den litt for langt.....

Ble bare pinlig!

Anonymous poster hash: d30de...144

Skrevet

Hahahahahahhahahahahahahahshshshs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...