Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Vi lå i en stor sirkel og hadde styrketrening, for magen. Hun jeg ligger ved siden av slipper DEN fisen! Jeg gjorde selvsagt som ingenting, og det gjorde hun ved siden av henne igjen også. Inni meg lo jeg som et helvete, men jeg klarte å holde meg :-D Stakkars, var glad det ikke var meg. Ikke noe kult for henne. Noen som har opplevd liknende flaue episoder? Kom med dem! :-D Anonymous poster hash: 7b265...f5c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har prompet selv på trening. Det er ingen stor greie. Når jeg er ute og løper med en venninne fiser vi begge to. Om å gjøre å legge det til oppoverbakkene når vi trenger litt ekstra fart. Anonymous poster hash: bafc0...379
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Anonym bruker, on 12 Jan 2016 - 14:59, said: Jeg har prompet selv på trening. Det er ingen stor greie. Når jeg er ute og løper med en venninne fiser vi begge to. Om å gjøre å legge det til oppoverbakkene når vi trenger litt ekstra fart. Anonymous poster hash: bafc0...379 :-D :-D Det er jo en ting når du løper med en venninne, men i en hall sammen med mange andre blir det vel litt kleinere....? Anonymous poster hash: 7b265...f5c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Hadde ikke tenkt noe over det. Finnes ikke en person i verden som ikke fiser, og en eller annen gang klarer man kanskje ikke å holde seg. Ikke noe å stresse med det. Anonymous poster hash: 541a1...6f8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Anonym bruker, on 12 Jan 2016 - 14:59, said: Jeg har prompet selv på trening. Det er ingen stor greie. Når jeg er ute og løper med en venninne fiser vi begge to. Om å gjøre å legge det til oppoverbakkene når vi trenger litt ekstra fart. Anonymous poster hash: bafc0...379 :-D :-D Det er jo en ting når du løper med en venninne, men i en hall sammen med mange andre blir det vel litt kleinere....? Anonymous poster hash: 7b265...f5c Sikkert for noen, men det er noe som innimellom skjer de fleste som tar i når de trener. Anonymous poster hash: bafc0...379
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Vi lå i en stor sirkel og hadde styrketrening, for magen. Hun jeg ligger ved siden av slipper DEN fisen! Jeg gjorde selvsagt som ingenting, og det gjorde hun ved siden av henne igjen også. Inni meg lo jeg som et helvete, men jeg klarte å holde meg :-D Stakkars, var glad det ikke var meg. Ikke noe kult for henne. Noen som har opplevd liknende flaue episoder? Kom med dem! :-D Anonymous poster hash: 7b265...f5c Heheheh huff så flaut hadde dødd Anonymous poster hash: 54330...de0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Dere som mener at dette er helt naturlig å gjøre på trening. Seriøst???? :-o Anonymous poster hash: 7b265...f5c
Fandens Oldemor Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Er så himla mange her inne som er så vanvittige opptatte av hvor naturlig alt mulig er.
MarianeA Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Hadde nok ledd så jeg vætet treningstightsen Ja jeg ler når jeg selv fiser også. Barnslig moro med andre ord.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Ser for meg dere dib-damene som synes dette er verdens naturligste ting å gjøre. Kjipt å stå ved siden av dere på trening ;-)
kristinehufine Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Det er naturlig å fise når man trener! Alle som trener mye vet at det setter i gang systemet og er regne avføringsmiddelet! Selv om jeg har sluppet en smyger når ingen er i nærheten et par ganger, hadde jeg gått på do for å fise om jeg kjente jeg ikke klarte å holde det inne om det var masse folk rundt! Hadde hvertfall ikke sluppet fisen med vilje og syns det var greit! Hadde blitt sykt flau om jeg feis høyt når jeg trente med andre 😂 Jeg slapp en skikkelig fis en gang jeg brukte ellipsemaskin! Hadde løpt lenge og hadde siste innspurt igjen. Kom et skikkelig brak når jeg trodde det var en smyger jeg kunne lure ut uten at noen skulle merke det. Hadde musikk i ørene, så usikker hvor høyt det faktisk var. Glad det var langt bort til neste person og at jeg bare hadde et par minutter igjen! Flaut! 😂😂😂
Syngensang Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Måtte verkeleg konsentrere meg hardt for å ikkje fise på fysioterapeuten i dag. Det gjekk heldigvis bra😉 Men har prompa på trening mange gangar. Som regel lydløst, men ikkje alltid luktlaust desverre😨 Veit ikkje om det er normalt. Trur eg hatt vansklegare for å holde igjen prompen enn mange andre dessverre for eg prøvar verkeleg🙈. Syns ikkje det er kult i det heile, men meinar at eg likevel kan gå på trening (fis ikkje heile tida og kvar gong altså!😉)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 Kan ikke huske noe sånt har skjedd i voksen alder, men det skjedde med ei venninne av meg på trening da vi var tenåringer. Vi er gamle turnere, og en dag skulle vi lære å gå opp i håndstående uten å sparke fra først, skulle kun bruke kjernemuskulaturen for å presse/løfte beina opp. Vel, det presser på div inni kroppen når man holder på sånn og mens hun står med rumpa til værs og prøver å løfte underkroppen så slipper hun en fis. Ikke noe vi egentlig tenkte over der og da, men jeg husker det tydeligvis ennå. 22 år etter Anonymous poster hash: d93c0...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå