Gå til innhold

barnet vil plutselig ikke i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kan være at det har vært ferie, eller om det er noe annet. Har en på 2 år som hyler og klamrer seg hardt fast til meg hver morgen når jeg skal levere han. Virker kjempe lei seg. Begynte i bhg i høst, han gråt daglig den første måneden, men så gikk alt bra. Virket som han trivdes. Men nå gråter han som aldri før. Vil ikke sitte i setet sitt i bilen heller. De første 3-4 dagene etter juleferien gikk det fint å levere, ingen skriking, men nå er det forferdelig å dra derfra...

Noe jeg kan gjøre??

Anonymous poster hash: f1cea...a2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsette å levere som du pleier og se om det ikke går over. Barn får ofte en slik reaksjon etter ferier og sykefravær. Og merker veldig kjapt hvis du blir usikker og nølende ved levering. Ingen synes det er greit å levere et gråtende barn. Hvordan er han når du er dratt? Og dagen i barnehagen ellers?

Skrevet

Har det vært noen endringer I bhg over juleferien?

Skrevet

Vi hadde også dette problemet i flere år. Barnet elsker barnehagen og stortrives der, men etter ferier og sykdom blir det krise. Blitt bedre nå som han er 5 år.

Anonymous poster hash: c7cdd...38d
Skrevet

En dag måtte han hentes fordi han ikke hadde sluttet å gråte etter et par timer. I dag gikk det bedre. Kan tenke meg at det bare er på grunn av mye fri i det siste, men det gikk jo fint å levere ham de første dagene etter ferien. Håper bare ikke det er mobbing eller noe sånt. Har hørt at de eldre ungene er litt slemme med han. Håper det går over i allfall :)

Anonymous poster hash: f1cea...a2d

Skrevet

Noen er jo veldig sensitive for forandringer. Feks som du sier pga fri. Men for noen kan det jo være at de føler trygghet til et annet barn, en spesiell vokse eller til og med en leke. Hvis den mangler kan det ta litt tid å venne seg til en ny rutine. Du vet ikke om slike forandringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...