Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 I en hvilken som helst butikk. Noen som har vært frekke, lite hjelpsomme, noen som kanskje ikke burde jobbet i butikk? Og reagerer du på hvordan de ansatte ser ut? Klær, hår, sminke osv. Anonymous poster hash: 81219...944
Fandens Oldemor Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Jeg reagerer når de ikke hilser, men står med nesa ned i papirer eller en laptop. Da trasser jeg litt og sier "HEI". Jeg irriterer meg også hvis jeg er lenge i butikken uten at noen har spurt om jeg vil ha hjelp, selv om jeg synes det er helt ok at de ikke spør med en gang jeg kommer inn døra. Jeg synes heller ikke noe om at man er uflidd på jobb, det gjelder uansett yrke. Var på en butikk her om dagen der jenta gikk i treningstights med et stort hull i, det hører jo ikke hjemme noe sted. Derimot har jeg ingenting imot om noen har en spesiell stil, hvis det er det du mener med klær, hår og sminke. Jeg kan godt kjøpe selskapskjole av en emo, hvis de fortsatt eksisterer. Ved to anledninger i forskjellige butikker nå nylig har jeg opplevd at hhv. jeg og en annen spurte butikkansatte om noe, og at de gjespet lenge og vel før de svarte. Det syntes jeg var hårreisende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå