Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hva gjør jeg feil? Anonymous poster hash: 4ac88...4a6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Hadde aldri problemer med klumper og jeg ristet godt👍 først vann, så pulver. "Snurret" på flaska(holdt i toppen og laget en virvelstrøm nedi) for å riste til slutt Anonymous poster hash: 204e1...9e4
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Kanskje ikke vannet er varmt nok? Anonymous poster hash: 51ce1...3a3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Jeg blander når vannet er ca er 40grader, rister hardt og fort en stund. Har opplevd 2 ganger at det blir klumper, men klarer ikke å huske nå om det var noe jeg gjorde annerledes. Blander du det i for kaldt vann? Anonymous poster hash: 70363...a47
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Hadde aldri problemer med klumper og jeg ristet godt👍 først vann, så pulver. "Snurret" på flaska(holdt i toppen og laget en virvelstrøm nedi) for å riste til slutt Anonymous poster hash: 204e1...9e4 Ja vann først! En gang når jeg skulle lage grøt så tok jeg pulver i skåla før vann, og da ble det bare klumper. Anonymous poster hash: 70363...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå