Gå til innhold

Det blir klumper i MME


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg feil?



Anonymous poster hash: 4ac88...4a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri problemer med klumper og jeg ristet godt👍 først vann, så pulver. "Snurret" på flaska(holdt i toppen og laget en virvelstrøm nedi) for å riste til slutt

 

Anonymous poster hash: 204e1...9e4

Skrevet

Kanskje ikke vannet er varmt nok?



Anonymous poster hash: 51ce1...3a3
Skrevet

Jeg blander når vannet er ca er 40grader, rister hardt og fort en stund. Har opplevd 2 ganger at det blir klumper, men klarer ikke å huske nå om det var noe jeg gjorde annerledes. Blander du det i for kaldt vann?

 

Anonymous poster hash: 70363...a47

Skrevet

Hadde aldri problemer med klumper og jeg ristet godt👍 først vann, så pulver. "Snurret" på flaska(holdt i toppen og laget en virvelstrøm nedi) for å riste til slutt

 

Anonymous poster hash: 204e1...9e4

Ja vann først! En gang når jeg skulle lage grøt så tok jeg pulver i skåla før vann, og da ble det bare klumper.

 

Anonymous poster hash: 70363...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...