Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Kan dere fortelle litt om hverdagen deres? Jobb, familie, hobbyer, trening osv? Hvilke hensyn må du ta osv? Anonymous poster hash: 3f1ff...f36
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Den er helt normal egentlig. Men jeg trekker meg litt mer tilbake i det sosiale og jeg blir sliten. Det er bare en del av hvordan jeg er som person, det er relativt uproblematisk Anonymous poster hash: 37f2f...80c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Tåler dårlig unødvendig støy, åpent kontorlandskap for meg er døden. Blir sliten av høy musikk. Reagere sterkt på lukter, søppel, dårlig mat, klor osv. Liker å være sosial, men i en liten gruppe, blir sliten av å ha for mange folk rundt meg. Blir sliten av inntrykk generelt, handling på kjøpesenter gjøres fort, helst på en tid da det er minst folk (støy) der. Anonymous poster hash: de4d8...d9b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Trener yoga, det gir meg mye. Rir hest, svømmer. Min favoritt hobby er fotografering av natur. Tåler ikke brødrene mine som sansynligvis har asperbergersyndrom, kan hause seg opp og klappe i hendene eller juble av ingenting, andre broren er høylydt. Vi er derfor lite sammen. Anonymous poster hash: de4d8...d9b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Lever helt normalt. Man lærer seg å lytte til kroppen. Jeg er veldig sosial, men når det blir for mye trekker jeg meg unna. Er var for sinnstemning og har da det ikke noe bra for tida for det er så dårlig stemning på jobb. Anonymous poster hash: 270fb...791
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Helt normalt, men har innsett at jeg aldri kommer til å bli et menneske som trives med konserter og store fester. Sliter litt i 17.-maitog, men tar meg selvfølgelig sammen for barna. Når alle er i seng roer jeg gjerne ned med en god bok. Jobber som forsker, noe som gjør at jeg kan stenge døren og konsentrere meg fullt om prosjektet. Anonymous poster hash: 75bb6...174
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Lever normalt egentlig, men må nok oftere ha pauser. Jeg er mest sensitiv overfor lyd og blir veldig stresset av støy og musikk. Jeg hører aldri på musikk frivilig, og dersom mannen eller barna vil høre på musikk i fellesrom, trekker jeg meg tilbake til et annet rom, det takler jeg ikke med mindre jeg er veldig uthvilt. Ellers så misliker jeg familiebesøk, og unngår å være med dersom jeg kan slippe til svigerfamilien. Ikke fordi jeg ikke liker dem, men fordi jeg blir helt utslitt av det og i ubalanse flere dager etterpå. Eller så må jeg tilføye at jeg ikke liker begrepet høysensitiv som et nymoderne ord, men det passer godt for å beskrive meg. Anonymous poster hash: b4395...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå