Gå til innhold

Hjelp! 1,5 år og sliter med søvn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder jeg på å bli gal!

Minstejenta i huset sliter veldig med å sovne og å sove. Hun sier hun vil sove og i senga, men i det øyeblikket vi skal legge henne oppi starter grininga. Hun bare gråter og gråter og er helt fra seg. Samme hvor mye vi koser og stryker og synger, så klarer hun ikke sovne. Og går vi ut av rommet er det full panikk.

Når hun omsider sovner, helt utslitt, så våkner hun ofte midt på natta og hyler like hysterisk. Tidligere har det funket å bare få inn til henne og sitte litt hos henne, eller eventuelt ta henne inn til oss. Men nå fungerer ikke det heller. Nå er hun våken i 2-3 timer hver natt og skriker hver gang vi nærmer oss en seng. Og likevel er hun stuptrett!

Hun sover fortsatt litt på dagen. Jeg har prøvd meg fram der også. Sover hun ikke, så sovner hun av seg over alt selv fordi hun ikke klarer å holde seg våken. Om hun sover i 10 minutter eller 1,5 time, så har vi de samme problemene om natta.

Hva kan vi gjøre?? Jeg er helt utslitt!

Anonymous poster hash: 4ba27...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og i tillegg:

Hun har i det siste overnattet noe hos besteforeldrene (som hun treffer flere ganger i uka og er veldig trygg på). Der sovner hun uten problemer, våkner ikke om nettene og sover lengre om morgenene...!

Vi skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: 4ba27...726

Skrevet

Hehe hun er nok vant til servicen dere gir henne :) Venn henne av med smokk og hun må lære seg å sovne uten at dere er på rommet.

Anonymous poster hash: 38b7b...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...