Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg hadde bestilt en del klær fra lekmer på nett nå rett før jul, men fikk tilsendt en annen dames klær og ikke noe av det jeg hadde bestilt og betalt for. Nå er selvfølgelig de klærne jeg skulle hatt, blitt utsolgt, så enden på visa er at jeg sitter igjen med null niks av de ønskede klærne, men har fått tilbud om tilbakebetaling av pengene mine. Men for å få dem, krever de at jeg sender tilbake de tre plaggene som ble sendt feil til meg. Altså så skal jeg bruke over en time av min tid, for å finne passende emballasje, pakke inn og karre meg avsted til et postkontor i snøkaos, bare for å rette opp i en feil som helt og holdent skyldes dem og ikke meg??? Dårlig service og veldig merkelig spør du meg, har de virkelig rett til å kreve denne tjenesten av meg? Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Ja, det er jo ikke ditt? Anonymous poster hash: 839a3...9f6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Nei, men jeg har jo heller ikke bedt om å få det tilsendt i postkassen min....?! HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Selvfølgelig må du sende det tilbake! Jeg har også fått tilsendt feil varer fra lekmer, som skulle til en annen person. Sendte det selvfølgelig i retur. Surt at du ikke fikk det du skulle ha som var på tilbud, men sånn er det med nettkjøp. Alltid vil det skje feil i ny og ne. Anonymous poster hash: 14db5...54b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Be om å få tilsendt retur embalasje og ferdig frankert returkampen til å klistre på. Spør om å få et gavekort, for tort og svie. Anonymous poster hash: 4e0fd...a22
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Gud hjelpe meg, der er du i gang igjen! Selvsagt skal du returnere klærne! Hva feiler det deg?? Anonymous poster hash: cd153...52f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Du tuller? Selvsagt returnerer du klærne, hvis ikke må du jo betal for det. Men du skal selvsagt ikke måtte betale for porto. Det er ikke vanskelig ser du. Ta en svartsekk av den litt tykke typen, teip godt med en sterk teip. Vips så kan det sendes. De fleste har vel noe som dette liggende i hus? Anonymous poster hash: 542c6...759
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Be om å få tilsendt retur embalasje og ferdig frankert returkampen til å klistre på. Spør om å få et gavekort, for tort og svie. Anonymous poster hash: 4e0fd...a22 Det skal jeg gjøre! Synes man skal få et plaster på såret når de roter det til såpass, og i tillegg krever at jeg skal rette opp i feilen deres.. HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Be om å få tilsendt retur embalasje og ferdig frankert returkampen til å klistre på. Spør om å få et gavekort, for tort og svie. Anonymous poster hash: 4e0fd...a22 Det skal jeg gjøre! Synes man skal få et plaster på såret når de roter det til såpass, og i tillegg krever at jeg skal rette opp i feilen deres.. HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Men hva mener du egentlig er alternativet? At du skal få de feilsendte klærne? At det skal komme en budbil å hent de? Synes godt de kan sende frankert emballasje, men du virker noe lite samarbeidsvillig og Anonymous poster hash: 96baf...92f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Bruk en vanlig handlepose fra butikk, legg klærne i og brett posen rundt til en pakke, teip rundt. Er ikke verre, gjort på to minutter! Anonymous poster hash: 14db5...54b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Skal nok klare å få det pakket inn, men bor et stykke unna postkontor. Og så er det vel mest prinsippet jeg reagerer på, har de gjort en feil burde DE ta støyten, ikke jeg.. HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Snakk om å lage storm i vannglass. Får litt sånn "jeg, jeg, meg, meg, hva kan JEG få ut av dette" vibber av hele innlegget. Det har skjedd en feil, så selvsagt må DU kompenseres for det. Det bør vel ikke være så vanskelig å bare gjøre noe for andre en gang i blant, i dette tilfellet menneskene som jobber i butikken du har bestilt fra, og som gjorde en feil i julestresset? Pakk klærne inn i det du har liggende av plastposer eller lignende og teip sammen, be om å få en returlapp tilsendt, og så leverer du pakken i postskranken neste gang du er på butikken. Regner med du må handle innimellom du også. Anonymous poster hash: ea304...c96
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 Skal nok klare å få det pakket inn, men bor et stykke unna postkontor. Og så er det vel mest prinsippet jeg reagerer på, har de gjort en feil burde DE ta støyten, ikke jeg.. HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Du burde virkelig slutte å sutre over dette. Du bruker mye mer energi på å furte enn hva du ville gjort ved å bare sende klærne tilbake med engang. Feil kan skje og det må du leve med hvis du velger å bestille varer over nett. Det er så enkelt som det, og du burde prøve å tenke litt lenger enn til din egen nesetipp. Jeg kan nesten garantere deg at du får et bedre liv uten så mye frustrasjon hvis du prøver å leve livet litt mindre etter "urettferigprinsippet", de fleste slutter med det når de begynner å vokse til og forstå litt mer av verden. Anonymous poster hash: 21ffa...a67
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 Kjære vene. Du har ikke mye utfordringer ellers i livet eller? Anonymous poster hash: 6b7e8...04b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 Andre innlegget du skriver om dette, og svarene er fortsatt de samme... Anonymous poster hash: 57ae6...185
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Virkelig desperat husmor...... Anonymous poster hash: 1b050...2af
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er en ganske fersk nettshopper, derfor jeg reagerer litt på dette, og det gir meg vel ikke sånn voldsomt lyst til å handle noe særlig mer fra lekmer heller... Jeg skal såklart sende det tilbake, men undrer meg fortsatt over prinsippet bak dette og det må da være lov? HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er en ganske fersk nettshopper, derfor jeg reagerer litt på dette, og det gir meg vel ikke sånn voldsomt lyst til å handle noe særlig mer fra lekmer heller... Jeg skal såklart sende det tilbake, men undrer meg fortsatt over prinsippet bak dette og det må da være lov? HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Ikke handle mer fra lekmer fordi de ved en feil sender deg noen andres klær, og så får du ikke beholde dem? Hvis noen serverer deg feil mat på restaurant, ser du det da som naturlig at du skal ta den imot, spise den, og samtidig få tilbake pengene for det du har bestilt? Nei, det tror jeg ikke. Det får være måte på prinsipprytteri. Alle kan gjøre feil, og du kommer ikke til å tape en krone på dette hvis du ber om å få returlapp. Da ville jeg sett mellom fingrene med at du må gå gjennom den prøvelsen det tydeligvis er å frakte pakken til posten. Anonymous poster hash: ea304...c96
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #19 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får jo heller ikke noen av klærne som jeg hadde bestilt, så det må vel bety at hun som har fått mine klær bare har beholdt dem..? Ikke vet jeg, men det var veldig synd fordi det bla. var en bunad til 17.mai der som jeg hadde bestilt til minstebarnet... HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #20 Skrevet 12. januar 2016 Hva med å ta det opp med kundeservice? Istede for å sitte å klage på et forum? Som du ser, er dette et ikke-problem for de fleste, så hvorfor i alle dager skal de da tilby "plaster på såret"? Du får det sikkert, om du ber om det. Og det her er jo en FEIL som har skjedd. Er det da så krise for deg å sende det tilbake en dag du er i nærheten av postkontoret? Ingen som har bedt deg kjøre ekstra tur dit. Anonymous poster hash: bd2f7...1a1
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #21 Skrevet 12. januar 2016 Jeg får jo heller ikke noen av klærne som jeg hadde bestilt, så det må vel bety at hun som har fått mine klær bare har beholdt dem..? Ikke vet jeg, men det var veldig synd fordi det bla. var en bunad til 17.mai der som jeg hadde bestilt til minstebarnet... HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Nei, det må det ikke bety. Anonymous poster hash: 57ae6...185
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #22 Skrevet 12. januar 2016 Nei, men jeg har jo heller ikke bedt om å få det tilsendt i postkassen min....?! HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Hm.. Hvor har du så gjort av emballasjen klærne, som ikke er dine, kom i? Og mener du noen skal troppe opp på døra di og hente klærne, som ikke er dine og som du har pakket ut? Makan! Anonymous poster hash: 1089e...719
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #23 Skrevet 12. januar 2016 Det eneste jeg leser her er at du er en egoistisk person som mener at du ha all rett i verden.. Gi deg! Dette er barnslig og kvalmt! Anonymous poster hash: da4d1...8e0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #24 Skrevet 12. januar 2016 Be om å få tilsendt retur embalasje og ferdig frankert returkampen til å klistre på. Spør om å få et gavekort, for tort og svie. Anonymous poster hash: 4e0fd...a22 Det skal jeg gjøre! Synes man skal få et plaster på såret når de roter det til såpass, og i tillegg krever at jeg skal rette opp i feilen deres.. HI Anonymous poster hash: 34d04...9a5 Men hva mener du egentlig er alternativet? At du skal få de feilsendte klærne? At det skal komme en budbil å hent de? Synes godt de kan sende frankert emballasje, men du virker noe lite samarbeidsvillig og Anonymous poster hash: 96baf...92f En gang fikk jeg tilsendt to bøker av Amazon isteden for en, og da fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne beholde den. DA snakker man kundeservice. Anonymous poster hash: eb41d...4ec
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #25 Skrevet 12. januar 2016 Jeg opplevde akkurat det samme fra Jollyroom. Jeg hadde ikke passende emballasje å sende retur i, så fikk beskjed om at jeg kunne bruke en søppelsekk. Som takk for hjelpen fikk jeg et gavekort av de. Anonymous poster hash: 464ab...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå