Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Blir barn som går på privatskole mobbet av barn som går i den offentlige? For eksempel på håndballtrening eller andre aktiviteter Anonymous poster hash: f0170...f5a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Det kan sikkert skje selv om jeg ikke har hørt om det i Norge. Mobbingen kan nok like godt gå den andre veien. Anonymous poster hash: a1b77...4d0
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Mine barn har ikke opplevd det på aktiviteter eller noe nei. Men jeg har sett en gang da de kom med bussen, at en fra den lokale ungdomsskolen gikk bort til elevene som kom av bussen og stilte teite spm. Ertete ganske enkelt. Anonymous poster hash: 06134...d5f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Burde jo være omvendt siden de fleste privatskoler er bedre skoler enn offentlige... Burde isåfall vært de priviligerte på privatskoler som så ned på røkla på den offentlige hehe Anonymous poster hash: a0e75...670
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Mine barn går på privatskole, og har aldri opplevd mobbing på grunn av skolen på fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: b415b...0ff
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Kanskje i en bitteliten by med bare en kommunal og en privatskole? Leder selv en fritidsaktivitet og ungene/ungdommene kunne ikke brydd seg mindre hvilken av de mange skolene her du kom fra Anonymous poster hash: bbeac...4ba
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Ikke her ihvertfall, guttene mine spiller fotball og på laget er det unger fra to forskjellige kommunale og to forskjellige private skoler. Ingen bryr seg om hvilken skole de kommer fra.. Anonymous poster hash: 78ce9...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå